Оксана Шкірай: Balboa Everywhere

Для медіа імперії All That Swing

OlenkО
Sing in Swing
4 min readJan 20, 2022

--

Ти хто і з якого району?

Оксана, родом з Полтавщини, танцюю бальбоа і це зі мною вже давно і серйозно.

Чому так? Тому що це танець, який накриває з головою, який змушує думати над масою деталей, який вимагає технічність і високу концентрацію, але який можна танцювати тільки з легкістю і розслаблено, кайфувати від його тонкості та чіткості, енергії та плавності. Такий собі вибухово-свіжий та одночасно тепло-тягучий, кисло-солодкий коктейль. Хоча я взагалі люблю вино. І ще дуже люблю подорожі, особливо активні, і останнім часом ті, де є море та гори, по яким можна приємно пробігтися і отримати порцію панорамних насолод. А в не-вільний час працюю в галузі інновацій.

Як довго це з тобою?

Довго. В 2008 прийшла до Тараса на лінді. А у 2011 якось опинилась на своєму першому саме бальбоа фестивалі (це був Balboa on the promenade у Франції) і після нього повністю переключилась на бальбоа. Вчилась у Тараса та Лани і часто їздила на різні міжнародні фестивалі, де завжди брала класи.

Навіщо це тобі треба?

Надихає, дає енергію, заряджає, робить щасливою

Мені здається, ти якийсь час дуже активно брала танцювальних тусовках, а потім забила. Чому?

Бальбоа вечірки проводяться регулярно, і якщо раніше потрібно було докладати зусиль для підтримки і розширення бальбоа тусовки, то зараз, в нас дуже круте ком’юніті і все складається чудово саму по собі, чому я дуже рада. Від лінді тусовок я досить давно відійшла. Регулярно їздила на різні бальбоа фестивалі. Але з карантином їх просто зараз немає.

Ось-ось почнеться перша група за довгий час. Чому ти вирішила, що пора повертатись до викладання?

Регулярну групу ми починали вести з Дімою Голієм, але це було не довго, поки Діма не переїхав до США. Потім мене запрошували викладати на деякі міжнародні фестивалі, а у нас я проводила не регулярні класи з бальбоа соло, які називались Бальбоа мікс. І вийшло так, що якось довго збиралась і відкладала, поки Тарас не запропонував запустити нову групу з Пашою. І пазлик склався: знайшовся час, місце і партнер.

Чому саме бальбоа? Що в цьому танці особливого?

Для мене в бальбоа — все, що я люблю: він драйвить, кидає виклики і поєднує в собі, як тонку взаємодію в парі, де кожен мікро рух має значення, так і безмежну свободу варіацій і інтерпретацій кожного, і все це на високих крейзі темпах, під музику, від якої я шаленію. Люблю бальбоа, бо він досить технічний і складний, відточено точний, енергійно вибуховий і повітряно легкий одночасно.

Бальбоа танцюють на підборах дівчата, а чолововіки в туфлях. Це обов’язково? Взуття взагалі важливе?

Можна відповісти картинкою?

Що для тебе важливо в танці?

Для мене вперш за все важлива гра в парі, а саме вміння прислухатися до партнера, партнерки, легко реагувати і ділитися своєю інтерпретацією музики, настроєм. Ціную плавність, технічність і чистоту рухів.

За чим до тебе йти на заняття?

Мені подобається ділитися різним футворком, але для того, щоб він гармонійно вписувався, потрібно вміти керувати своїм тілом, тримати баланс, все має бути легко, комфортно та плавно. Цьому приділяю увагу і сподіваюсь, що це вдається донести.

В лінді і бугі, мені здається, високий поріг входу. Тобто треба якийсь час походити на заняття, перш ніж на вечірках почуватимешся вільно. В бальбоа як з цим? Простіше чи складніше на твою думку?

Думаю, що складніше.

А якщо вже мати танцювальний бек, наприклад, в лінді. Це допомагає чи заважає?

Однозначно допомагає!

Яку фразу ти готова повторювати на кожному занятті?

Бальбоа пульс сприяє виробленню гормонів щастя )

Як ти ставишся до змагань? Тобі важливо брати участь і перемагати?

Який сенс сидіти, коли ти приїхав потанцювати, треба брати участь! і це завжди можливість потанцювати з крутими партнерами. Перемагати — приємно звісно. Для мене змагання — це також про навчитися не тремтіти.

Улюблений бальбоа фестиваль?

BOTP (Balboa on the promenade), FBF (Frenchie Balboa Festival). Це з великих. А з маленьких, атмосферністю та цікавістю місця проведення відмітила б івенти на Корсиці та в По, містечко поруч з Піренеями у Франції.

Як ти оцінєюш рівень бальбоа в Україні?

Високий, і як вже казала, в нас круте бальбоа комьюніті і порівняно досить велике.

Хто зараз самі круті бальбошники в світі, на кого варто подивитись? Може і відео є якесь конкретне?

Думаю що це індивідуально, для когось ближче один стиль, для когось інший )

З партнерок я з захватом дивлюсь на Kelly, Natasha, Laura, Anne-Hélène. З партнерів я б відмітила Mickey, Andreas, Nick, Olivier, Jeremy та точно Тараса.

З імпро мені наприклад ці дуже подобаються:

Kelly & Jeremy

Nick & Laura

З шоу-кейсів, наприклад, це:

Що бісить?

Бальбоа — це любов, як в ньому може щось бісити? )

Чого боїшся?

Не змінюватись, не розвиватись

Які плани? Чого хочеться для бальбошної тусовки і клубу?

Розширення бальбоа комьюніті і можливість організовувати великі бальбоа фестивалі з міжнародними тічерами та учасниками з усього світу і в нас.

Бальбоа-батл. Ксюша потрапила в пару з Тарасом. А ще там є Віталія.

Back to Index

--

--