Sketch ile üretilmiş 30 hava durumu ikonu

Kullanıma hazır

Bora Dan
Sketch TR
Published in
1 min readAug 8, 2017

--

Her tasarımcı bir dönem hava durumu uygulaması tasarlamayı denemiştir. Ben de bu kervana katılmıştım. Hatta tasarlamakla kalmayıp geliştirmesini de yapmıştım. Ionic Framework’ün popüler olacağı zamanlardı… Ben de sağlıklı, kaliteli bir API buldum ve şu anda da App Store’da yayında olan Degry uygulamasını tasarlayıp geliştirmek için kolları sıvadım.

Bulduğum Dark Sky API dil desteğini açık kaynak kodlu yapmıştı. Ben de Türkçe metinler için Github’daki forecast-io-translations reposunda Türkçe dili için tüm metinleri hatasız çevirmeye karar verdim.

İkon setini hazırlamayı için daha önceden planlamıştım. Uzunca bir araştırmadan sonra üretime başladım. Ortaya çıkan seti de paylaşmaya karar verdim.

Ayrıca bu ikon setinin kullanıldığı Degry uygulamasını da denemeniz için bir mazeretiniz oldu. Geçmişten hava durumları, güneşin gün içindeki konumu gibi -biraz- sıradışı özellikler katmaya çalıştım. İşinize yarayacağını düşünüyorum.

--

--

Bora Dan
Sketch TR

Renkli. Orijinal ~ Product Designer at Justmop