כל הדרכים מובילות בדרך זו

Itai Bronshtein
Smart Octopus Press
Aug 19, 2024

השמש זרחה כדי להאיר את היום

בדיוק כפי שהיא מגדירה את מצב הרוח:

הו, איזה בחור לא הישגי הפכתי

לכל אורך הדרך, תחת כזה, במקרה הטוב,

אבל הדרך שלי נחשפה, סוף סוף!

בעודי דילגתי על עקבות אבני חצץ

של מקום שבו רבים הלכו לפני,

שמתי לב לשלט מוזר שסטה מהשביל,

זה קרא כל השבילים מובילים בדרך זו.

נזרק מהחלטה אחרת לקבל,

עצרתי הכל וביקשתי מהשמש לחכות;

ממוקד בתשומת לב, אני מהרהר

איזה מסלול לקחת לפני שמתעלמים מהקסם,

גם לנתיב הזה היו סימנים דומים,

אז למה ללכת שולל אם אין הבדל בכלל?

צעד אחר צעד, הרגליים שלי ישרות

טביעות הרגל שלי לא שונות מהישן,

אבוי, היער שנבלע על ידי שדה לוטוס,

הראש שלי שכב על הקרקע עם כל

משקלי אחת ולתמיד, בשביל התחת שאני.

Photo by Urban Vintage on Unsplash

--

--

Itai Bronshtein
Smart Octopus Press

Poetry — Torah — Short Stories — Random Articles Sometimes I pretend to drink just to project that Hemingway vibe. It hasn’t quite worked yet.