LinkedIn Üzerinden Günlük İçerik Üretmek

Engincan Veske
SDTR
Published in
2 min readAug 22, 2023

Herkese Merhaba,

Bu yazımda kısa süre önce başlamış olduğum LinkedIn’de günlük bilgi paylaşım serüvenimden bahsetmek istiyorum.

18.08.2023 itibariyle LinkedIn profilimde “coding tip” denilebilecek, genellikle daha önce yazmış olduğum makalelerden kısa kesitler alarak oluşturduğum gönderiler yayınlamaya başladım.

Bildiğiniz üzere bilgi edinme/içerik tüketme süreci giderek kısalmaya ve hızlanmaya başladı. Gün geçtikçe uzun makalelerin ve videoların yerini daha kısa birkaç saniyelik videolar (shorts) ve kısa gönderiler almaya başladı. Bende bu süreçte sadece içerik tüketen değil aynı zamanda içerik üretmeye de çalışan biri olarak, bu değişikliğe ayak uydurmak istedim ve kısa kısa gönderiler paylaşmaya karar verdim.

Her iki günde bir olacak şekilde, kodlama ipuçlarını kısa kesitler halinde paylaşmak ve ilgili konuyu daha detaylı araştırmak isteyenler için makale linklerini gönderilerle birlikte paylaşmayı hedefliyorum. Ayrıca, bu şekilde kendime bir alışkanlık kazandırarak, uzun dönemde bilgi yelpazemin daha da gelişeceğini düşünüyorum.

Buradaki en temel amacım, öğrendiğim konuları paylaşarak içerik üretmek, yeni şeyler öğrenmek ve ilgili konuları tekrar ederek kalıcı olmalarını sağlamak.

Şuana kadar birçok kişiden çok güzel geri bildirimler aldım ve bu da motivasyonumu arttırdı. Bu sebeple, Medium’da yeni bir makale yazarak LinkedIn profilimde paylaşmaya başladığım gönderilerden, daha fazla kişinin haberdar olmasını istedim.

Yazının başında da belirttiğim gibi, elimden geldiğince iki günde bir olmak üzere, yazılımla ilgili gönderiler paylaşıyor olacağım.

Kodlama yolculuğunda yeni şeyler öğrenmek ve güncel kalmak isterseniz, beni LinkedIn hesabımdan takip edebilirsiniz 👩‍💻👨‍💻

Her türlü görüş ve önerilerinizi yorumlar bölümünde bekliyor olacağım. Sağlıcakla kalın 👋

--

--