Noul Flickr ofera 1TB pentru poze

Ionel Paun
Ionel Paun
Published in
3 min readJul 8, 2013

--

In urma cu cateva zile am spus ca voi scrie despre serviciile lansate de Google in cadrul conferintei Google I/O 2013, lucru pe care nu l-am facut dintr-un motiv cat se poate de simplu… nimanui nu-i pasa de Google+ (mai ales in Romania) atata timp cat Facebook este cea mai folosita retea de socializare, la fel cum nimanui nu-i pasa de Google+ Hangouts atata timp cat WhatsApp, impreuna cu Facebook si Skype satisfac nevoile de comunicare ale tuturor utilizatorilor si cu atat mai mult, cat nimanui nu-i pasa de Google+ Photos si de imbunatatirile artificiale aduse de acesta, pentru ca exista Flickr care acum ofera o experienta superioara.

Nu am mai folosit Flickr de ceva timp, motivul fiind interfata greoaie si spatiul limitat de stocare. In 2012 am gasit 500px, un site extraordinar, foarte bine organizat, aproape perfect pentru iubitorii de fotografie, dar care nu a reusit sa ma faca sa ma simt ca acasa, sa doresc sa-mi organizez pozele, sa vad ce au mai publicat prietenii mei (probabil si deoarece site-ul nu este foarte popular in Romania) si sa ma relaxez rasfoind colectii cu poze interesante, publicate atat de prieteni, cat si de persoane pe care nu le cunosc, dar cu care impart aceeasi pasiune pentru fotografie.

Astfel, vestea ca Yahoo! au lansat un Flickr complet diferit, prin care ofera nici mai mult, nici mai putin de 1TB(!) de stocare pentru poze, ce pot fi acum explorate cu ajutorul unei interfete simple si intuitive, mi-a starnit atat de mult curiozitatea incat am petrecut ultimele doua ore cu setarea rapida a contului si explorarea de colectii intregi de poze interesante, cu acelasi interes pe care il prezinta un copil cand descopera un joc nou.

Trebuie sa recunosc ca Yahoo! au facut o treaba extraordinara cu noul Flickr, prin care practic au reusit sa ofere viata unui produs mort (din punctul meu de vedere), au reusit sa-l faca “cool” din nou si pentru asta merita un loc in bara de “Favorite” si o descarcare de aplicatie pentru mobil, pentru ca vine atat cu versiune pentru iOS, cat si pentru Android.

Cel mai mare beneficiu al noului Flickr este totusi, acela ca ofera setari extraordinare de intimitate prin care daca doresti sa pastrezi toate datele private, o poti face cu un singur click, inca de la inceputul experientei.

--

--