心寶
心寶音樂台
Published in
5 min readNov 14, 2022

--

「隨筆」同廢水一樣無營養又好甜嘅歌|認清無王子救你嘅少女醒覺之歌

甜又美好嘅廢水
Photo by Moonyang Lin on Unsplash

話說我好鍾意研究啲同自己價值觀類似又好真心嘅歌詞。好似my little airport個種單方邊對對方暗地裏諗好多、想像好多嘅內容。令人覺得好真誠同好能夠代入當中。因為一講出嚟基本上就完,所以寧願唔好再進一步交流咁多,令到未到達嘅將來可以有無限可能。沉浸係自己嘅幻想,可以避免現實生活中唔係自己預期嘅事實。

聽佢哋嘅歌某程度上都同意咗事實可能係令人難以接受。生活上我期待對方會做嘅事可能唔會發生,所以只好自己想像而不去表達清楚自己想法。每次聽都覺得憂傷,始終(歌詞入面)自己鍾意嘅對象唔可以一齊。

因為太慘嘅原故,我最近聽完my little airport 虐待完自己之後。都會想聽返啲充滿活力,個男仔好主動去追個女仔,佢個種真誠好似只要個女仔一點頭就可以快樂幸福一齊嘅歌。俾人嘅感覺係充滿朝氣嘅後生仔好努力去追女仔之後成功一齊。成個故事都散播住一種「生命滿希望,前路由我創。」

就如同廢水珍珠奶茶一樣,甜甜的,飲完令人心情愉快。但同時亦知道甜美嘅飲品其實係無營養嘅奶粉加糖水沖出來 – 雖然知道係無益。但係一時三刻甜蜜嘅感覺可以令人心情愉悅。(即係我知道首歌兩情相悅咁美好係假嘅,但係吊頸都要抖下氣。比啲假象我吸收一下人哋仔仔充滿活力咁溝女嘅快樂氣氛。自己都開心啲先。)

《女孩》 -韋禮安

廢水甜歌表表者就《女孩》。依幾日唔覺意聽咗現場版之後時不時都會搵返嚟聽。

到底要什麼姿態

才不會顯得我在使壞

來者不善 善者不來

因為我也曾經站在門外

為了你上山下海 為了你掏空口袋

滿足你眼神裡的期待

為了你不敢懈怠 再累也偽裝起來

為了你眼神裡的崇拜

可以睇得出個男仔好鍾意個女仔,直頭去到人地屋企門口,但係又驚人地以為佢變態,所以要諗要用咩姿態出現先比較合理。佢仲要講明自己係來者不「善」,就係有心溝你。如果我「善」嘅就唔會出現。師兄你表哂白咁,咁正面邊夠你玩。

女孩 我的故事因為你而展開

為你學會忍耐 為你 壞習慣我都改

女孩 不想看你受一樣的傷害

所以學會溺愛 錯怪 你真正要的愛

依一段係我初中玩pc game《勁舞團》進入大廳等候入房嘅歌。個時已經覺得好洗腦。

為了你上山下海 為了你掏空口袋

滿足你眼神裡的期待

為了你不敢懈怠 再累也偽裝起來

為了你眼神裡的崇拜

Okay!好甜,甜到糖尿!

之後嘅歌詞都係差唔多意境,我就唔特別再講啦。就係因為個意境咁美好,近年來好多中文地區嘅男團選秀節目都有用依首歌去比參賽者表演。我都係受眾之一,但睇過咁多版本都係原唱最好!參賽者佢哋要跳舞,可能唱歌運氣無咁穩定。原唱企定定比較穩定。容易令我感受歌詞入面男仔個種朝氣。

Salem ilese -Mad at Disney

I’m mad at Disney, Disney

They tricked me, tricked me

Had me wishing on a shooting star

But now I’m twenty-something

I still know nothing

About who I am or what I’m not

依首歌翻譯個thumbnail 好得意,直接用迪士尼小美人魚舉中指嘅meme。開宗明義話迪士尼王子救公主嘅故事呃人。女仔對住天上流星許願以為會有用。但係到廿幾歲嘅今日都係無用又唔知自己係邊個?想做咩😵‍💫。

So call me a pessimist

But I don’t believe in it

Finding a true love’s kiss is bullshit

正!我就係想要依啲!咩真愛廢話嚟。

‘Cause I felt sad love

I felt bad love

Sometimes happy love (happy love)

Turns into giving up (giving up)

I felt hurt love

By the word love

What the hell is love supposed to feel like?

What the hell is love? What the hell is love?

What the hell is love supposed to feel like?

因為長大咗有過唔好嘅經歷之後都唔知愛應該係點😵‍💫。

My fairy grandma warned me

Cinderella’s story

Only ended in a bad divorce

The prince ain’t sleeping when he

Takes his sleeping beauty

To the motel on his snow-white horse

好得意,歌詞話個王子真係救睡公主走咩,佢帶公主去motel咋。直接戳破王子救離開嘅英雄假象。

女仔細細個就接觸到王子救公主嘅故事。好似話比我哋知等你大個就會遇到自己嘅王子,會帶你離開一切煩惱事。但大個之後就發現故事都係呃人。

兩首歌我都覺得好可愛!好有「人」嘅情感同感覺。如果太頹就聽下《女孩》就好似你明知飲珍珠奶茶會肥,間唔中都係會買。mad at Disney都係好可愛。好似表達緊自己遇唔到白馬王子個種唔服氣。我覺得女仔應該會繼續跌跌撞撞咁樣認清事實咁生活,之後唔理有無男人都可以開心快樂。

歡迎拍手!likecoin!

--

--

心寶
心寶音樂台

Infp| 1996年生的香港人。鍾意寫文講廢話|隨遇而安🍂 email:fionkwankwan@gmail.com