心寶
心寶音樂台
Published in
Jun 11, 2022

「隨筆」回到中學的暑假+阿叔今年四十歲、三叔公園

讀書個幾年接觸到My little Airport就已經好鍾意佢哋嘅歌。好似讀白咁講個故事出嚟,又咁啱得咁橋。林阿p嘅歌詞我都覺得可以完全代入。可能每個人聽都有佢哋自己獨特嘅見解。我唔知我嘅解讀係咪阿p想帶比聽眾嘅真正意思。不過每首佢嘅詞,好似都教緊我一種做人態度。

我聽得最多就係妹妹仔時期代入得最緊要嘅「回到中學的暑假。」

my little airport — 回到中學的暑假

「原諒一下自己吧。你對自己一向這麼差,帶來了這麼多惡果,要你慢慢消化。」

知唔知「惡果」係咩?

我一向都唔鍾意同人太親近,習慣地好多事都靠自己。會突登同其他人保持距離,其他人有佢哋嘅生活,我有我嘅忙碌。

同埋如果有人對我好,反而會令我唔自在,覺得唔好啦,我唔值得你對我好。我無咩嘢可以比到你。

所以我都唔敢去同其他人示愛。

首先因為我唔會主動同人接觸。所以有一啲靚仔又會主動肯聽我講嘢嘅異性都好容易令我記起佢(我暗戀嘅都係生活中面對面見到嘅靚仔,有闊膊頭、身高比我高嘅人),但係通常相處我都係就咁聽就咁講嘢,唔會主動比signal人。好似就咁樣維持原狀最好,我其實唔清楚咩嘢程度應該要表態。之後人地講多兩講就慢慢疏遠咗。好多時我咩都未做,人哋就走咗,之後就會諗住人哋。一種曾經有機會到手又遙不可及嘅感覺隨即而來。

「或者你不夠喜歡他,如果你夠喜歡他,不會暗地喜歡這牽掛。」

我諗我鍾意嘅係對對方有牽掛嘅自己,我係鍾意會對人動情,而心情囉囉攣嘅自己。反正當時我唔相信會有人無親無故會對自己好,我只係一個普通人何得可能。所以唔會嘗試去突破關係。避免自己受傷。

「現在不是更好嗎?他永遠變了一幅畫,你只需要間中掛起他。」

或者只係保存係我腦中,對佢印象完美又遙不可及嘅一面,唔太熟悉而產生距離感嘅幻想,先係我認為最舒服嘅距離。

「惡果」就係,我一直與人保持距離,而要承擔嘅孤獨。

因為唔相信自己值得被愛而對自己好差,覺得自己只會因為距離太近而帶到麻煩令對方討厭。唔敢去爭取自己嘅感情,帶來嘅「惡果」就係寂寞。其實歌詞都好直白,想要又唔主動,個後果要自己承擔同消化。

到另一首最近會聽嘅「阿叔今年四十歲」

阿叔今年四十歲(Never Ending Version)

第一次聽就覺得歌詞好得意,

「想分享一句人生嘅金句,就係生得靚仔其實真係無罪。」

最深刻嘅係

「聽眾係咁打嚟爆啲秘密出去,係咪世上所有嘅朋友都已經失去?」

個時唔識灘叔,無聽過1872遊花園。

但係依一句就好似話比人聽,係社會上營營役役咁多人。好似都無一個人可以傾訴心事。

「不如今夜讓我做住你伴侶,陪你去尋找上太空嘅樂趣。」

其實就係指灘叔係電台接聽眾電話故事,佢比嘅回饋(即係有時鬧人、寸人嘅意見)就好似陪住聽眾一齊咁。其實依句係幾sweet!

最近佢哋又reunion,新名叫「三叔公園」、有灘叔、迪偉同阿bu。係YouTube 一個星期有三晚開live,佢哋會比建議啲聽眾之外仲會主持互寸,通常就灘寸bu,迪偉有時又加句,但係bu又會笑笑口,佢哋唔同嘅position,配合得好搞笑。而且比啲建議好有用,分析得好通透。每一集都係夜晚10點開,個半鐘。如果我睇就直接快轉去開題目同接聽眾電話。好好笑!我已經推薦比身邊嘅朋友,發現同我同年齡層嘅都未聽過!放一分鐘比大家聽下。

三叔精華 007|出軌新境界之精神出體

「精神出體」(純口誤搞笑)

三叔精華 002 | 灘叔「進步論』強勢回歸

「進步論」灘叔戀愛價值觀

三叔精華 001 | 高層淫魔笑呵呵

純9噏(超好笑)

歡迎拍手!likecoin!

--

--

心寶
心寶音樂台

Infp| 1996年生的香港人。鍾意寫文講廢話|隨遇而安🍂 email:fionkwankwan@gmail.com