「隨筆」2022 Recap: Relive Youtube music|憶起我的My little airport故事

心寶
心寶音樂台
Published in
Dec 7, 2022

今年上半年我主要在看劇集,同緩慢地出文章。直到年中時竟然發現my little airport有新歌出!?

專輯 跟你開玩笑 封面

對上一次我差一點入場去看live的時候是2019年11月的一次。當時有一個一起讀書「焗住」熟嘅朋友話想一齊去睇,本身我都幫佢買咗飛,但係之後我追開幾年嘅韓團Nu’est,同一時間係韓國有演唱會。如果我去韓國睇就好似俾自己安排一個小旅行咁,同比較上志同道合嘅朋友一齊去追星。

同朋友直接講,韓國個演唱會好遲先公佈時間,撞咗期,而我想去韓國睇。本來自己都好唔好意思,因為一早應承咗人,但係香港live睇完就返屋企,回家嘅路上大家各自都要趕回家,根本傾唔到咁多。所以我就的起心肝推咗佢。唔好意思之餘自己理虧在先,我都有自己搵人要飛,但最好梗係朋友可以同佢識嘅朋友一齊去。結果佢都搵到人一齊睇,但又遲遲唔諗住俾返錢,仲要問返轉頭我係咪好趕。最後朋友都有退返錢俾我,但係我就再無同佢聯絡。

因為真係識咗一段時間,一齊去過幾次旅行,所以都係識但係又焗住熟。但到頭來發現原來佢根本唔明白我諗咩。好多時都係我配合佢嘅諗法。所以2020年啱啱有事都有同佢講,但係後來我都唔想再執着,不如就咁平水相逢略過就算。

YouTube music send email話我今年聽最多就係My little airport

見到今年出咗新歌無幾耐之後,因為我無用ig,只係喺YouTube 見到my little airport 10月13號出咗演唱會片段。我先知道佢哋又開咗演唱會。

因為19年錯過咗可能係我人生最後一個可以「企」嘅live,就算我之後都未必會坐輪椅入場睇live,我都想了解下我缺席咗兩、三年嘅my little airport點樣。(因為企係到睇比坐喺度睇正好多,如果我唔可以企係度睇,咁我寧願係屋企睇片段)。

所以十月之後,有事無事我都會聽佢哋嘅歌,仲要深入解讀歌詞意思 – 或者係,其實唔使套費勁執解讀,一聽就已經知道林阿p想表達啲咩。

唔知係咪我鍾意去主動發現自己鍾意嘅對象,多過人地去主動鍾意我。對於自己一相情願,用盡心機去表達善意同真誠,我都會好有耐性。因為好似將自己嘅一部分投入去對方身上。而期待對方都可以同理或者理解我嘅感受,繼而會分享佢哋發生嘅事。如果係我關心、欣賞同在乎嘅對象,我都會有興趣知道佢哋遇到嘅事,或者對唔同事情嘅想法。(得到人哋嘅信任,有一種成功感(?)

但事實上,我唔可以控制對方嘅感受同思維,即使刻意討好,人地可能未必會珍惜同重視。對我來講係用最好嘅方式去表達,但係人哋有無在意同回應都係不可控制。

所以今年嘅得着就係:

對於會用心回饋嘅屋企人同朋友,我都視如珍寶。

畢竟對方唔一定要選擇對我好,對於選擇用自己耐性同真誠同我相處嘅人,我都非常感激!

又離咗題太遠。其實係想推薦幾首my little airport單戀慘情歌。人嘅感情錯開,唔能夠兩情相悅都好,即使對方唔能夠回應我嘅心意。 都希望我珍惜重視嘅對方可以好好咁生活。(就好似我有個唔太親嘅親生細佬,我WhatsApp 問佢嘢,佢唔會應。只會係關於今日洗唔洗食外賣嘅急切問題先會覆。唔係我出去買,我只係傳個話,就算佢最後無覆我,幫到佢同老豆老媽聯絡到,幫佢買到飯,我都已經好開心☺️)

My little airport – 每次你走的時分

每次到了你要走的時分 我的心都會痛一陣

終信有人會對你更貼心 但又怕你不再接近

  • 作者明白自己只是其中之一,而不是唯一,因此不敢再推進大家關係。

世上總有人純粹而聰敏 能夠明瞭這情感

盼望你能被照顧得開心 遙距與我共渡餘生

  • 依到純粹而聰敏,係指作者明白對方唔再想接受自己嘅心意,因此自己醒水。明白對方想俾下台階,而得知自己沒有資格成為照顧者。但同時希望對方選擇嘅人可以令佢幸福。而只要對方能幸福,作者都會遙遠地感到幸福。

愛就似條河水半支分 不由得流向他人

這種抽離或這種癡心 一秒即永恆(不留傷痕)

  • 就典型我愛佢,但佢嘅心情就如河水流向他人,自己係傷心,但都無奈接受。

My little airport – 循環的夜

這樣的問題 只可以是個謎

若你要問到底 把黑夜都摧毀

喜不喜歡我 可否拖著我

真的需要直接回答麼

  • 女仔鍾意男仔,期待男仔問可唔可以拖,但自己又怕一問一答就會將一切不確定的曖昧可能都摧毁,所以寧願安靜,維持現狀就好。

答案在風裡 線索在夜裡

眼睛不早已傳遞訊息一堆

最後的事情 留待路線說明

每步都在決定 下一站的風景

  • 一切都係描述景色,女仔都期待男仔可以主動,一切好像在男仔掌握之內。

散步的風格 古典的想法

已置身到無辦法掌握

海風吹的你 不真實的你

有點想接近 也許只是好奇

  • 女仔有點心急,古典的想法就是指不敢主動和主導兩人關係。也明白現時情況自己無發掌握。因此只是安慰自己的不作為是因為自己只是對男方有點好奇。

啦啦啦啦啦

有把聲音說 早晚亦會遠離

啦啦啦啦啦

你只不過是對他有點好奇

再介紹一首根本係我心聲嘅歌

My little airport – 我不適合聚會

我不適合聚會 不知道聚會的規矩

不知道帶什麼酒精 蜜瓜 香料 毒品 火腿

我不適合聚會 不知道準時的樂趣

不知道說什麼笑話 是非 天氣 社會 過去

我不知怎聚會 吸煙的習慣已失去

再不知怎隨意轉身到露台去

  • 好多時吸煙的習慣都是為了融入其他人的社交圈子,從而令自己不太「奇怪」。但作者已經對於這種偽裝厭倦,反而不知道應該如何自在地走去露台放鬆心情。

我不適合人類 超過半小時的派對

靈魂在這裡 沒有同類

  • 在派對中沒有目的的無謂對話和形式上的演技,不能滿足作者想要和人交流的意義。和派對上別人不同頻率令人感到孤獨。

My little airport仲有好多令人真實得心酸共鳴的作品,我認為就係因為人類情感嘅複雜,令得唔到嘅人、事、物有價值。而令人更加有動力去爭取自己想要嘅嘢。

歡迎拍手!likecoin!

--

--

心寶
心寶音樂台

Infp| 1996年生的香港人。鍾意寫文講廢話|隨遇而安🍂 email:fionkwankwan@gmail.com