Superalgos Gezegeni

drcryptokiller
Superalgos Platformu Türkçe
3 min readOct 22, 2022

Yeni bir yaşam platformu…

Yüzyıllardır yaşadığım BORSA GEZEGENİ’ninde mutluydum.Ticaret yapıyor iyi kazançlar elde ediyor kendime güzel bir yaşam sağlıyordum. Ancak büyük yıkımın ve darbenin bize hiç uğramayacağını düşünüyor hatta aklımızdan bile geçirmiyorduk.

Photo by Marc Sendra Martorell on Unsplash

İşte böyle bir yaşamımız varken 2021 yılı ortalarında gezegenimiz yörüngesinde BİTCOİN isimli bir meteor belirdi ve üstümüze doğru gelmeye başladı. Ne kadar süremiz olduğunu kimse bilmiyor, KRİPTO EKOSİSTEM’indeki uzmanlar her gün farklı farklı tahminlerle topluluğu yanlış yönlendiriyordu. Ve beklenen oldu BİTCOİN METEORU gezegenimize çarptı ve ekosistem uzay boşluğuna savruldu.Hasar çok büyüktü…

Son anda bulduğum ve bindiğim bir kaçış modülü ile uzay boşluğunda savrulmaya başladım.Nereye gittiğimin ve sonumun ne olacağını bilmiyordum.Uzun bir süre bu böyle devam etti savruldum savruldum sonunda daha önce adını ve yerini hiç bilmediğim bir gezegene düştüm.

SUPERALGOS denen bu gezegen uçsuz bucaksız olmasına rağmen daha yeni bir oluşum olup üzerinde çok insanın olmadığı ama insanların bilgi ve becerilerini paylaştığı gezegene katkı sağlamak için ellerinden geleni yaptığı toplumsal güce inanan insanlardan oluşuyordu.Teknolojilerinin büyüleyici ve geliştirilebilir olması onların burda yaşamasına bir anlam katıyordu.

Photo by Daniel Olah on Unsplash

Kendilerinden bahsettiler kim olduklarından ne yaptıklarından amaçlarının ne olduğunu anlattılar hatta daha fazla bilgiye ulaşmam için bana yol gösterdiler.

(www.superalgos.org)

Tamamen ücretsiz ve öyle de kalmaya devam edecek olan SUPERALGOS PLATFORMU ismini verdikleri evlerinden birinde yaşamaya başladım.

(https://superalgos.org/crypto-trading-bots-platform.shtml)

Platform tamamen ücretsiz ve açık kaynak kodlu olduğundan insanlar becerilerini, tecrübelerini platformun gelişiminde kullanıyorlar. Böylece platform daha da büyüyüp güçleniyor. Bende bu topluluğa katkı sağlamak gelişmesi aşamasında yardımcı olmak için işe koyuldum.

(https://superalgos.org/community-contribute.shtml)

Katkılarınızı nadir bulunan ve oldukça değerli olan kendi sanal paraları ile ödüllendiriyorlar.

(https://superalgos.org/token-overview.shtml)

Photo by Munkh-Erdene Eenee on Unsplash

SUPERALGOS alt yapısı o kadar güçlü ki istediğiniz borsadan istediğiniz ürünün ticaretini yapabilirsiniz. Bunun için sizden ne bir para ne de başka bir şey istiyorlar. Gerçekten çok çılgınlar…Madenciler size her türlü bilgiyi ücretsiz bulup ayağınıza kadar getiriyorlar. Konusunda uzman olanlar sizle sinyalleri paylaşıyorlar. Size destek olabilmek için birçok robot tasarlamışlar. Yol haritaları ve hedefleri belli bu yüzden ilerde gerçekten büyük bir ticaret merkezi olacaklar bir çok esnaf, tüccar gelip burda yaşamaya başlıyor.

(https://superalgos.org/index.shtml)

Evet artık bu gezegende yaşamaya başladım işim sosyal medya şimdilik yeteneklerimi geliştirip farklı alanlarda da katkı sağlamak istiyorum. Biliyorum ki doğru yoldayız…

Bu tek bir kişinin yalnız başına yapacağı bir iş değil toplumsal katkı ile ortaya çıkacak eser gerçekten de paha biçilemez olacak bu yüzden ticari bir zekanın ürünü olan iyi bir ticari yatırım olmaya adaydır.

‘’Tanrı güneşin her gün yeniden doğmasını sağlayarak bizi mutsuz eden her şeyi değiştirmemiz için bize bir zaman tanıyor. Ancak biz her gün böyle bir zamanın bize atfedildiğini göremiyoruz. Bugünün hem düne benzediğini hem de yarına benzeyeceğini düşünerek yaşıyoruz.”

(Paulo Coelho)

--

--