SUPERKODERS GO TO PRAGUE

Aneb jak jsme otevřeli pražskou superkancelář.

Tomáš Hejč
SUPERKODERS
3 min readFeb 19, 2018

--

Pondělí 12. 2.

Na pravidelné pondělní plánovací poradě padl nápad otevřít kancelář v Praze.

Odpoledne jsem vytipoval několik kancelářských objektů a poptal nabídky.

Úterý 13. 2.

Vydal jsem se do Prahy, abych se podíval na nabízené kanceláře osobně. V Praze se ke mně připojil kolega a zároveň rodilý pražák Pavel. Víc názorů se hodí, ne? Pravdou je, že jsem hlavně potřeboval průvodce. Pavel se osvědčil a za odpoledne jsme stihli navštivit všechna místa a vybrali favorita.

Jako bonus jsem se naučil říkat tramvaj. Teda aspoň pro tento den, když mě Pavel za moji šalinu už podesáté sprdnul.

Středa 14. 2.

Dovolená — sorry, kancl počká.

Čtvrtek 15. 2.

Kancl je vybraný, smlouva v e-mailu, všechno jede jako na drátkách.

A na čem budou kluci pracovat? Potřebujeme stoly. Stůl je základ. Musí být stabilní a musí vypadat. Bílé, leslké,160x80cm, černé nohy — takže nechat vyrobit na míru.

“Michale, potřebujeme ty stoly!”
“Kdy?”, ptá se Michal.
“Zítra! Nejpozději v neděli večer”, odpovídám.
“@#*??!!!” (tady něco blábolil, moc jsem mu nerozumněl)
“OK! Vole!” (proč dodal to vole nevím, ale domluvili jsme se.)

Stoly budou. A co dál? Židle, monitory, počítače, klávesnice, myši, kabely, koše, skříně, věšák, prodlužky, květiny. Zítra je taky den.

Pátek 16. 2.

V pátek dopoledne nás napadlo, že sice máme stoly, ale musíme je do té Prahy nějak dovézt. A spolu s tím i ty další věci. Další věci!

Sedám s tužkou k papíru a píšu nákupní a transportní seznam. Krejča dostává na víkend domácí úkol. No a Michal prý teda zařídí dodávku.

“Dobře jsem to naplánoval”, říkám si. “Titul manažer měsíce mě nemine”.

Sobota 17. 2.

Ester má zlato!

Neděle 18. 2.

Večer kolem páté volám Tomovi, jestli má všechno. Má.
Naložit, projet náklad checklistem. Ready.

Pondělí 19.2.

3:11 budík zvoní, já skáču z postele a vyřážím do Brna, kde na mě už čeká Tomáš a mává na mě s telefonem: “Uděláme instastories!”

A tak jsme dnes v PONDĚLÍ 19. 2. 2018 v 9.00 otevřeli první pražskou superkancelář. Říkáme jí “Na Příkopě 15”.

Samozřejmě, že se naše rozhodnutí jít do Prahy nezrodilo tak rychle. Už od září loňského roku jsme podnikali postupné kroky, abychom dorazili do “cíle”. Naše plány však urychlil nástup nového kolegy Martina, kvůli kterému jsme nakonec otevření kanceláře museli tak nějak uspíšit.

V tuto chvíli budou v pražské kanceláři stabilně tři superkodéři. Když se podíváte pozorně na fotku, židle jsou tam čtyři. A my nechceme, aby ta čtvrtá zůstala dlouho prázdná -> superkoders.com/jobs

A nebojte se, opening party bude. Ještě nevíme kdy a jak, ale některé věci umíme zařídit a připravit opravdu rychle.

Sledujte naše sociální sítě: Facebook, Twitter, Instagram

--

--