Öteki

Merve Gürcan
Türkçe Yayın
Published in
Sep 4, 2022

Bir süredir çok iyi yaptığımı sandığım bir şeyi yapamıyorum.

Anlatamıyorum.

Ki zaten anlamıyorum da.

Bundan kaynaklı sanırım kelimeleri toparlama beceriksizliğim.

Anlatmak fiiline girmekten çok uzak benliğim.

Yorgunluk bulutları çöktü umut dolu gökyüzüme.

Kelimelerimle birlikte dağılıyorum parça parça.

Hangi duvar dibinde kaybetmiştim mutluluğu

Hangi kaldırımda takılmıştım da dökülmüştü içten kahkahalarım

Değersizleştirmeyi sevmeyen, kabul etmeyen bir insanım ben.

Ama hepimiz biliyoruz ki kabul etmediğimiz her şey hayatımızda çokça yer ederler.

Onlarla sınanırız.

Bense bugün sınanmaktan yorulmuş,

Çabalarının içinde kaybolmuş bir şekilde

Bir duvar dibinde oturmuş kendimi hayattan uzaklaştırdığımı sanıyorum.

İnsanların konuştuğu kelimeler, benim alfabemden çok uzakta.

Anlayamıyorum ve artık anlamaya çalışmak istemiyorum.

Kendimi seve seve ötekileştiriyorum.

--

--