21 Haziran’a Dair

Seda Bozlanba
Türkçe Yayın
Published in
1 min readJun 22, 2020

21 Haziran yılın en uzun günü. Coğrafi tanımına bakarsak güneş ışınlarının Kuzey Yarımküre’ye en dik şekilde gelmesi. Bana sorarsan senin bana güldüğün, geldiğin, dokunduğun gün. Sana, kalbine, yüzüne dokunduğum son gün. Birini sevmek değilde inşa ettiğin o sevgiyi ayakta tutabilmek meziyet. Herkes herkesi seviyor da kimse kimse için çabalamıyor. Sevmek ne kadar basit bir eylem oldu. Bu duygunun peşinden o kadar koştum ki. Ben koştukça daha da dibi gördüm. Sevmek kısmının hakkını verdim de sevildim mi bilemiyorum. Zaten hep böyle olur. Birinde daha fazlası vardır hep. Birisi daha sakin birisi daha konuşkan, biri içinde yaşayan, biri içinde tutamayan. Bu yazdıklarım size değil her defasında daha çok üzdüğüm canım kendime.
Eğer birini sevecek olursan 21 Haziran’ı hatırla. Elinden tuttuğunun elini bırakışını, en çok sarıldığının seni nasıl ittiğini hatırla.
Kızım Seda en çok kendine sarıl, o zaman yapamayacağın şey yok.

--

--