Abir-i Sebil

Akın Yılmaz
Türkçe Yayın
Published in
Dec 28, 2020

Açtım yeni bir sayfa

Başvurdum prestijli bir fabrikaya

Şimdiki hedefim Bursa

Koyulmalıyım bir an önce yola

Düşündükçe heyecanlanıyorum

Artık ben de bir mühendis olarak anılıyorum

Yüksek lisans da yapmalıyım

Sonuçta henüz 20 yaşındayım

Başvuracağım erasmusa

Not ortalamam çıktı ki çoktan 3.60’a

Bu gönül işleri fazla geldi aptalca

En iyisi mezun olup yerleşmeli yurtdışına

Herkes dedi şiirlerin ne kadar karamsar

Ama her birinin bende ayrı bir anlamı var

Acaba bu çocuk Bursada neler yazacak

Maziden kimlerle karşılaşacak

Dayımın en yakın arkadaşıymış sahibi

Şimdi covidden yoğun bakımdaymış kendisi

Temennim en yakın zamanda iyileşir

Bu genç mühendisi müdürlük koltuğuna yerleştirir

--

--

Akın Yılmaz
Türkçe Yayın

Mühendisliğin sonunda, şairliğin başında olan bir genç.