Aklıma İlk Gelenler

1ben_1kim
Türkçe Yayın
Published in
2 min readAug 31, 2020

Bu yazı aklınıza ilk gelenlere yönelik , mesela aklıma ilk yukarıdaki fotoğrafı seçmek geldi ki o an oradaki duygu ile şu an’ı hissetmiş olmalıyım . Kendim burada ve şuan oradan çok farklı bir mekanda , bilgisayar başında klavyeyi tuşlarken fotoğrafa gidiyorum , duyguyu alıyorum , hissettiklerimi şuanım ile yoğurarak yarınımdaki moduma yön veriyorum , dolayısıyla an’ı yaşama muhabbeti bana ılık gelmiyor , ya sıcak ya da buz gibi soğukluğu ile gelecekte tekrar karşıma çıkıyor . Yani an’ı tekrar tekrar yaşıyoruz . Yumuşak huylu bir an yaşamışsak yarınımıza pozitiflik sağlıyor şayet haşin , aksi bir an geçirmişsek ve bunu en yakın zamanda çözümleyememişsek her aldığımız yaşta yıllar veya aylar önceki ekşilik beraberimizde geliyor . Zamanında çözdüğümüzü zannettiğimizde oluyor , değil mi !? Oysaki sadece erteliyoruz ; öncelik ve önem sıramızdan kaldırıyoruz , sadece . Sonrada benliğimizde önemsiz hale geliyoruz . Yanlış yapmışsın , yaptım ya da keşke öyle olmasaydılar ile kendimizi tüketiyoruz . Birtakım negatif veya pozitif yanlarımızın uzun ama çabuk geçmiş bir zaman önce yaşadığımız bir diyaloğa , bir gürültüye ya da izlediğimiz , özümsediğimiz bir tiyaro gibi tatlı ya da acı olay , durumlara bağlı olduğunu farkedebilmek ve gerçek şeklini algılayabilmek yeni alacağımız yaşta büyük deneyimlemelerin bizi yormayan , uygun tarafı ile bizlere eşlik edecektir . O zaman hadi o an ‘a yolculuk et , çözümle ve tabi geri gelmeyi de unutma ! :)

|ERVA ESEN|

--

--

1ben_1kim
Türkçe Yayın

' Zemheri ' dergide yaz ‘ ar . Türkçe Yayın ‘ da yaz ‘ ar .