Anlamsızlığın Rengi

Merve Gürcan
Türkçe Yayın
Published in
2 min readJul 31, 2022

Dün bir sohbet esnasında grilikten hoşlanmadığımı dile getirdim.

Evet bu benim hayatıma sokmak istemediğim bir renkti.

Belirsiz olan her şey, anlamlandırmaya çalıştığım her olay rahatsız ediyordu ruhumu.

Bugün üzerine bir düşüneyim dedim.

Anlamlandırmak ne demekti?

Anlamlı olması gerektiğini düşünüyoruz hayatımızın,

Hayatımız içinde yaşadığımız tüm olayların.

Her bir hareket, her bir sözde anlam arıyoruz.

Ama bence yanılıyoruz çünkü anlam ararken unuttuğumuz bir şey var.

Neyi mi unutuyoruz?

Keyfi.

Keyfi davranışları, mantığın hüküm sürmediği zihinlerin varlığını.

İnsan keyfinin bir anlamı yoktur. Sadece istek vardır.

Orda her bir hareket düşünerek yapılmaz, her bir adım düşünerek atılmaz.

Yani anlam, insanın olduğu bir yerde eğrelti bir kelimeden ibaret.

Gri ise anlamsızlığın, görünür haliydi.

Özdeşmişlerdi birbirleriyle ve ahenklilerdi.

Ama benim dünyamda

Böyle bir ahenk kocaman bir rahatsızlığa sebep oluyordu.

Bana ulaşmak isterseniz mervegrcn1@gmail.com mail adresinden Linkedin’dan veya @mervvia kullanıcı isimli instagram profilimden ulaşabilirsiniz.

Eğer yazımı beğendiyseniz alkışlayarak bana destek olmayı ve unutmayın :) (Tek seferde 50 tane alkış atabileceğinizi biliyor muydunuz?)

Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi benim için oldukça önemli. Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Sonraki yazımda görüşmek üzere :)

--

--