Ayna

Birisii
Türkçe Yayın
Published in
1 min readAug 24, 2024
Photo by Tuva Mathilde Løland on Unsplash

Sesimi duyan var mı?

Bedenimi gören?

Yakıldım

Küllerim göğe serpildi

Hissettiniz mi?

Ağır bir koku sardı etrafı

Dokunabildiniz mi bana?

Değebileniniz oldu mu ruhuma?

Çok mu sevdiniz beni?

O yüzden böyle oldu değil mi?

O yüzden uçuyorum artık dünyadan

Ve o yüzden kayboluşum yeniden doğuşum oluyor

Ağlıyor musunuz?

Göz yaşlarınız bir gösteri peşinde sanırım

Ne çok ironik

Oysa benimkiler görülmedi bile

Görmezden gelindi çoğu kez

Örselendi

Hiçlik denizine bırakıldı öylece

Su acıları iyileştirirdi değil mi?

Yıkar, akıtır ve tıkardı

Siz iyi bilirsiniz

Sonuçta yaralısınız

Pardon!

Yaraladınız

Eskiden böyle değildi aslında

Yalan!

Eskiden beri bu böyleydi

Kendini kandırır insan haberiniz yok mu?

Yalanlar inanmak için söylenir

En çok da kendine peşi sıra dizilir

Aynaya bakın

O zaman göreceksiniz

Gösteri bitti herhalde

Çeşmeler duruldu

Sesler kesildi

Ve vicdanın kapısı bir daha açılmamak üzere kilitlendi

Belki bir gün yeniden açılır değil mi?

Sonuçta insan yeniden sevebilirdi

Yanlışlar çizilir, baştan denenirdi

Aynaya baktım

Gördüm

Küllerim tekrardan birleşmişti

--

--