Bir Şıpsevdinin Hikayesi

Dilan Bakır
Türkçe Yayın
Published in
2 min readNov 8, 2019

(Yazmayalı uzun zaman oldu, bu güzelim meditatif olaya devam etmeliyim diye düşündüm, yazmaya başlıyorum 🎉🎉)

Aşık olurum!! Evet ben çok aşık olurum!

Arkadaşlarımla her konuştuğumda bugün de şuna aşık oldum diye açarım telefonu ve karşılığında hiçbir şaşırma belirtisi almadan şıpsevdiliğimden yakınır sen akıllanmayacaksın kızım tepkileri alırım. 😅

Işte görüyorsunuz anlatmaya gerek yok 😅😅

Ama sanırım “aşık olma” durumuna yüklediğimiz anlamlar farklı.

Bu arada bir dipnot : Duygularımı biraz dağ tepelerinde yaşıyorum sanırım.

Çok aşık oluyorum çünkü bazı insanlarda aşık olunacak birşeyler olduğuna inanıyorum. Kadınlara ilgi duymasam bile aşık olduğum kadınlar oldu hayatımda. Bahsettiğim şey hayranlık olabilir ama ben bunu biraz daha aşık seviyesinde yaşıyorum o an bu duygu büyüyor hissediyorum yaşıyorum sonra bitiyor sevgiye, değere sabitlenmediği sürece.

Bu durum sanırım o kişinin birşeyine tutulmakla o şeyi yüceltmekle ona değer yüklemekle alakalı.Bunu hemen açıyorum.

Kimi insana sırf zeki diye aşık oluyor kimi insana yakışıklı diye kimisi çok güzel gülüyor kimisi çok güzel yürüyor kimisi çok güzel kokuyor …

Bence her insanın aşık olacağı bir olayı olmalı, onun da olayı şu, diyebilmeliz. Aşık olunacak birşeyler yaratmalıyız kendimize.

Hayatınızın her alanında başarısız olmuş olabilirsiniz, çirkin olabilirsiniz, matematikten anlamıyor olabilirsiniz ama müzikten anlıyorsunuzdur ya da iyi konuşuyorsunuzdur, özel çaylar keşfediyorsunuzdur, sosyal ilişkileriniz iyidir.

Aşık olunacak şeyin büyüklüğü içeriği önemli değil. Bence asıl önemli olan bunun üzerinizde nasıl durduğu ve bu konuda iyi olduğunuzu hissetmeniz.

Hepimiz aşık olunacak birşeyler yaratmalıyız çünkü aşık olmaya da aşık olunmaya da ihtiyacımız var.

Aşk dolu günler efenim 💕💕

--

--