Bir Şeyi Çok İstemek

iammbrn
Türkçe Yayın
Published in
2 min read6 days ago
link

Gecenin bir vaktinde bunları yazmam ne kadar mantıklı bilmiyorum, anlık düşüncelerim beni bunları yazmaya itti. Birçok öğrencinin yaşadığı sorunu ben de yaşadım; neredeyse dört-beş aylık staj bulma uğraşım sonucunda staj bulamadım. Bu süreçte çok şey yaptım: proje geliştirme, eğitim alma, araştırma yapma ve bunlara rağmen okulumu aksatmamaya çalıştım. Derslerimden geçmeyi başardım; istediğim düzeyde notlar alamamış olsam da derslere ayırabildiğim zaman ölçüsüne göre iyi notlar aldığımı düşünüyorum.

Süreç boyunca her gün, ama her gün LinkedIn’de iş ilanlarına bakıyor ve gelen maillerimi kontrol ediyordum. Uygun olabileceğimi düşündüğüm staj ilanlarına bazen başvuruyordum. Tecrübesiz olduğum ve CV’lerde kendimi tam olarak ifade edemediğim veya hak etmediğim için defalarca güzel bir dille red aldım ya da hiç cevap alamadım. Yine de pes etmeyip CV’mi güçlendirmeye ve başvurular yapmaya devam ettim. Ama staj bulamadım.

Anlayacağınız üzere, çok istiyor ve çok uğraşıyordum. Sanırım bir şeyi ne kadar çok istersek onu kaybetme veya ona ulaşamama ihtimalimiz de o kadar artıyor. Sonuç olarak mutluyum; çok uğraşıp bulamadım ve akışına bırakmaya karar verdim. Tıpkı sizler gibi dostlarım, bu sürecin bana kazandırdıklarıyla ‘hayırlısı olsun’ deyip yoluma devam etmeyi düşünüyorum. Umarım siz de her şeye rağmen umutlusunuzdur. Teşekkürler :).

Not: Ek olarak, bu yazdıklarımı görüp bana staj konusunda yardım etmek isteyenler olabilir. Onlara teşekkür ederim, ama artık staj aramıyorum. Bunları yazmamın nedeni sadece içimden gelmesi ve kendimi engelleyemememdir.

--

--