Bir Acı Tebessüm

Tıbbî
Türkçe Yayın
Published in
1 min readSep 7, 2020

Bir heves kaldı içimde

Göğsümde demlenen gökyüzünden yaşlı

Bir heves kaldı içimde

Gözleri gözlerimden telaşlı

Bir heves var ki yarım, sıraç ve ataşlı

Onmuyor rüzgarlarında

Bu sensiz geçen hazanın

Ey emeğimin serkeş cabası

Mavinin en güzeli, sevdanın en hası

Şu gönlümde ki dinmeyen amansız yası

Sildim ve gidiyorum, biliyor musun?

Kabullendim artık olmazın, olmadığı heceyi

Kabullendim artık bittiğim, o lanet geceyi

Cevabı olmayan bu girift bilmeceyi

Bıraktım ve gidiyorum, duyuyor musun?

Ceplerimden sevdanın taştığı bir kıştın

Oysa gönlüme de, ne güzel yakıştın

Yalnızlıktan firarım, bahara en güzel kaçıştın

Eylül’ün elinden tutup gidiyorum, görüyor musun?

Şimdi, bu tazecik güzün serin sabahında

Sana dair her şeyin masum günahında

Artık bitap düşmüş kalbimin inleyen ahında

Tükendim ve gidiyorum, inanabiliyor musun?

Bundan sonra bir fidan dik, eylülün tam da bağrına

Yaprakları sabır gibi, annen gibi koksun

Kinden yalandan ve iftiradan yoksun

Şişman bir rüzgar gibi umudu sinene soksun

Ben gittim, sen hala duruyor musun?

--

--