Boşluk

Ayşegül Demir
Türkçe Yayın
Published in
2 min readSep 17, 2018

Yine hayatımdan biri dün gece çıktı. konu yine içimdeki boşluk, bilinmezlik. mevzu kendime nasıl yetiştim yazımdan önceki duygu bilinmezliği durumu.

evet biliyorum, o yazımın sonunda bir şeyleri çözüp yazmıştım. bu sefer henüz çözemedim, sonuç öncesi yazısı bu ki bu durum kendimde bir eksiğimi öğrenebilmemiz için yaşandı.

konu 2,5 aylık bir konu. tanışıyoruz. ilk günden beri sosyal hayat tercihlerimizin %95'i uyuşmuyordu ama denemeye ve vakit geçirmeyi istiyordum. Dinlenme sürelerimi yanında yapıyordum, bunu biliyordu. ilişkilerim içerisinde ilk defa hayatımdan hiç bir ödün vermeden görüştüğüm tek kişiydi kendisi:i) kendisi de vermedi. başında da konuşmuştuk değişmeyelim, ilişki içerisinde birbirimizden değişiklik beklemeyelim. canım istiyorsa o an orada olalım istemiyorsa olmayalım diye. yaptık da. Çok cool bi ilişki, rahat oldu aslında. şimdi bitti.

bu ilişki sonu yaşadığım duyguları tarif edemiyorum. ben, ben olmaya yakınlaşmaya çalışırken, günlük hayatımda hiçbir şey olabiliyorken, 20 sene sonra ne olacağım hakkında hayal bile kuramıyorken, şimdi bir de ilişkiden ne beklemem gerektiğini de bilmiyorum. yine baya kayıp yollardayım.

Facebook | Twitter | Instagram | Slack | Kodcular |

--

--

Ayşegül Demir
Türkçe Yayın

Fizik mezunu - Video editörü - 2* Dalıcı - Bisikleti de bayağı seviyorum https://www.instagram.com/aysgldmr/