Brno Günlüğü — Giriş

Nevzat Günay
Türkçe Yayın
Published in
2 min readAug 24, 2017

Üniversitenin 3.sınıfı da bitti ve ben de 2.5 ay sürecek olan üniversite zorunlu stajımı yapmak üzere Çekya’nın, Brno şehrine geldim. Bu yazı dizisiyle de size hem stajım hem de ülke ve şehir hakkında bilgiler verip, aldığım küçük notları ve ilginç şeyleri paylaşacağım :)

Brno Spielberg Kalesi ve Brno manzarası

Bu giriş yazısında stajım hakkında genel bilgiler verip bazı konu başlıklarına değineceğim. Umarım bu seri başkalarına da yardımcı olur ve bir rehber görevi görür. Eğer bana sormak istediğiniz ya da şunu da anlatsana dediğiniz sorular varsa bana gunaynevzat et yandex nokta com veya yorum aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.

Bu seride olacak her makalenin konu başlıklarını belirledim ve her yazıda bir konuya değinmek istiyorum. Konu başlıklarında sizin vereceğiniz geribildirim ve aklıma yeni gelen şeylere göre değişiklikler de olabilir.

Yazı Başlıkları

  1. Giriş
  2. Yurtdışında Staj Yeri Bulmak
  3. Vize Evrakları ve İşlemleri
  4. Çekya ve Brno Hakkında
  5. Sosyal Yaşam
  6. Fiyatlar
  7. Gezilecek Yerler
  8. İlginç Şeyler
  9. Tavsiyeler

Giriş yazısı size bilgi vermek amaçlıydı ve sıradaki yazı Yurtdışında Staj Yeri Bulmak ile ilgili olacak. Görüşmek üzere

Resim

--

--