Bulutların Üstündeki Kuşlar

İlkel Dürtüler
Türkçe Yayın
Published in
1 min readAug 29, 2020
Photo by pranav panchal on Unsplash

Geceler benim,

Gündüzlerim de öyle.

Yenilgiler de bendim,

Galibiyet sende.

Ayrı iki beden ve ruh değildik,

Gözlerin önünde eridik,

Hesap zamanında kahrolası terazi şaştı.

Görmedin bende yananları.

Senden bir koku var esen rüzgarda,

Seninle süslenmiş tabiat,

Nehirler adına yazılmış başka şiirler gibi adeta.

Basmadım uzun zamandır topraklara,

Elim yüzüm bulanmış bir sevdaya,

Gözlerim kör olmuş gibi,

Yalanlar söyledim herkese sen hakkında.

Gökyüzünde uçan kuşun kanadında da seni görüyorum,

Beni görüyor alem,

Belki “deli bu” diyorlar

Deli olamadım mecnun kadar,

Bunun için de mahcubum sana.

--

--

İlkel Dürtüler
Türkçe Yayın

Her insanın içinde saklı kalan, alt taraflarda üzerindeki toprağın atılmasını bekleyen ilkel dürtüleri vardır.