Değişim Her Zaman Olumlu Gerçekleşmez

Tuba Kydmn
Türkçe Yayın
Published in
3 min readMar 13, 2023

Bu yazıyı okurken yazının en altına eklediğim şarkıyla okumanızı isterim. Şarkının sözleri beni her zaman etkilemiştir.

Unsplash'ta Abbat'ın fotoğrafı _

Hayat bize bazen bir şeyleri bazı sinyaller ile ulaştırır, biz anlatılmak istenileni genellikle görmeyiz veya görmek istemeyiz, konfor alanımız bilinçaltımıza komutları çok hızlı gönderir.

Değişmeniz gereken şeyler vardır ve bu sebeplerden bazen acılar çekiyoruzdur, her zaman insanlar kötü değildir, ancak bazen öyle olmaları için gönderilirler evren tarafından.

Bu duruma sinirleniriz / üstüne gideriz. Zihin kendi egosuyla savaşa girer ve bazı durumları kendiyle ilgili dahi olsa reddeder.

Photo by Roberto Nickson on Unsplash

Her bir düşüncenin ve inanç tohumunun enerjisi olduğu bir gerçek. Eğer dikkatli incelerseniz hayatınızı, dijital medyanın sizi dinlemesi kadar çok dinlediğini ve sosyal medyada merak ettiğiniz konularla ilgili önünüze sponsor reklam düşürmesi gibi, hayatın da bir anda kafanızdaki korkuları veya şanslı olduğunuza olan inançla alakalı içerikleri insanlar ve durumlar aracılığıyla sizi sınadığını görebilirsiniz.

Bugün yaşadığım bir olay bana değiştirmem gereken bir mesajdı. Bugün beni üzen ve tetikleyen mesaj benim değişimim için bir ufak iteklemeydi.

Peki benim almam gereken asıl mesaj hangi değişim içindi?

En büyük korkularınızı düşünün. Unutulmak? Duyulmamak? İftiraya uğramak? Değer görmemek? Terkedilmek? Başarısız olmak? Nedir sizin en büyük korkunuz bunu biraz düşünün geçiştirmeden.

Lucifer dizindeki What Do You Desire? repliğini hatırlarsanız hayat da biraz böyledir. En büyük arzunuz veya korkunuz o enerjide olduğunuz için büyük bir mıknatıs haline getirir. Bundandır çoğu insanın “Neye inanırsan onu yaşarsın.” demesi.

Benim korkularımdan biri de olmadığım biri gibi olmak. Olmadığım biri gibi tanınmaktı genelde. Bugün olmadığım biri gibi hissettirildim. Peki bunun ne anlatması gerekiyordu bana?

Photo by Brett Jordan on Unsplash

Kendim olmaktan kendimi hiç geri çekmedim, hep kendim olma savaşı verdim. Bunu yaparken birşeyi unutmuşum.

Eğer kendim olmama rağmen yaşam kendi seyrinde dans etmek istiyor ve beni sürüklemek istiyorsa buna izin verebilecek güçte olduğumun farkında mıyım? Zamanı bükemeyeceğimin veya hayatın beni bıraktığı noktadan kalkıp kendi şarkımı söylemeye devam edebildiğimi, her zaman bunu başardığımı hatırlıyor muyum?

Bazen değişimler kendi içinde başkalaşımlar da oluşturur. Bir değişime kendinizi açarken birkaç değişimin içinden daha geçerek yeniden doğarsınız.

Bazı insanlar, hayat bulmacanızın haber kuşlarıdır

Hayat puzzle’mızın tamamlanması için kayıp parçaların yerini gösteren elçilere ihtiyacımız olur yaşamımız boyunca. Ve insanlar / olaylar bu kayıp parçaların haber kuşlarıdır. O kuşlar bizi bazen çamurlara da sürüklese görmemiz gereken çamur değil çamurun içindeki gerçeği bulmaktır.

Bugün öğrendim ki, bazen insanlar kendi gerçeklerini yaşarlar ancak benim almam gereken mesaj bana kalan kadardır. Bazen değişim olumlu gerçekleşmez ama kendini gerçekleştirmek için tüm varlığıyla kendini kanıtlamak ve göstermek için oradadır.

Bazen yanlış da anlaşılabilirsiniz, yanlış da görünebilir ve tanınabilirsiniz. Ancak gerçek her zaman kendini göstermek için orada olacaktır. Er ya da geç size ödülünü getirecektir.

Korktuğunuz şeyi korkmamaya alışana kadar yaşamakla mükelleflendirilir ve görevlendirilirsiniz.

Photo by Annie Spratt on Unsplash

Derler ki; “Bu hayatta aileniz ve arkadaşlarınız önceki yaşamlarınızdan ruh ailenizdir. Birbirinizi bu yaşamda da bulmak ve kollamak için söz vermişsinizdir.”

Bazen kötü durumlar ve olaylar karşısında bir el uzanır. Bu bazen bir insan olur, bazen bir fırsat. Hayat planlarının içinde hepsi mevcut.

Ruh aileniz gibi hissedeceğiniz insanlarla kendinize kalan mesajı bulmak ve siz çözümlerken size güç olmaları dileğiyle.

T

Sevgiler, Tub.

Yazıyı beğenerek alkışlayarak ve paylaşarak daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Ayrıca bana limonlumojito sosyal medya hesaplarımdan veya tuba.kydmn@gmail.com mail hesabımdan da ulaşabilirsiniz.

--

--