“En Son Kaça Olur?” — İkinci El Ürün Satış Önerileri

Taşınma dolayısıyla da Ocak ayının ortalarında eşyalarımı satmaya karar verdim. Bu karardan sonra, Letgo’nun macera dolu dünyasına atıldım.

Çağlar Bozkurt
Türkçe Yayın

--

Henüz ne zaman gideceğim o dönem belli değildi, ancak taşınmayı da kolaylaştırmak için epey eşyamı satabileceğimi ve bu vesileyle hem para kazanabileceğimi hem de kullanmadığım yükten kurtulacağımı düşünüyordum. Nitekim, öyle de oldu.

Ama öğrendiğim çok şey oldu. Daha önce hiç ikinci el ürün satmamıştım, dolayısıyla bu süreç bana çok şey kattı. Şimdi hızlıca notlarım üzerinden geçiyorum, uzatmıyorum.

1. Ne zaman satmaya başlamak lazım?

Sizde bu veya benzeri bir durumda eşyalarınızı satmaya karar verdiyseniz, çoktan geç kaldınız. Ürünlerinizi elden çıkarmaya karar verdiğiniz ve gözden çıkarttığınız an, Letgo ve Sahibinden’e hemen koyun. Zira ürünler ilk seferlerinde asla satmak istediğiniz değerinde satılmıyor, ancak zaman içinde kaldıkça o ürüne gerçekten ihtiyacı olan ve o fiyatı verebilen birisi kesin çıkıyor. Böylece gereksiz pazarlık ortadan kalkıyor. Bu noktada benim önerim en azından 2–3 ay beklemeniz. Muhtemelen bir ay içinde iyi bir alıcı çıkacaktır, ama uzun süre sonra satılan ürünlerim de oldu.

--

--

Çağlar Bozkurt
Türkçe Yayın

Entrepreneur, Product and Marketing Leader • PM @Adspert, Founder @TwentifyCorp @GetBounty.