Harley Davidson - Ayağımda Bir Ağırlık

Dilan Bakır
Türkçe Yayın
Published in
3 min readJul 3, 2020

Eminim ki hepimizin hayatında sağdan soldan geçen motorcular olmustur, ilgim olmamasına rağmen benim bile aralarında siyah kıyafetler tercih eden , tatooları olan, özgür ruhlu ama aslında toplumun bağrı olan insanlardan birkaç tanesi ile temasım olmuştur.

Gireceğim yer burası değildi yanlış oldu her neyse arkadaşlar Harley Davidson aslında iyi bir motosiklet markasıdır. İki kanka oturup bu şirketi kurup sonra deli gibi para kazanmıştır iyi de bir başlangıçları yok 1. Dünya Savaşı sırasında motosikletleri Amerikan hükümeti tarafından kullanılmış. Bu kadar bilgiyi alın cebinize indirin ve benim hayatımdaki Harley Davidson markasına doğru yola çıkalım. Şimdi bu marka aynı zamanda büyük fan kitlesine sahip oldugu icin giyime de el atmıştır;
Harley Davidson marka deri montlar, botlar vs. Burada hayatıma giriyor bu motosiklet markası işte.

Şimdi ufak bir özet geçeyim benim ilk yazımı da hatırlayacak olursak ben fakir bir ailede fakir bir mahallede büyüdüm. Sokağımız acımızı kaldıramayacak kadar dardı Hayaloğlu cümlesi ile..
Daha fazla duygu kasmadan devamke!! 😎😎

Bulunduğum şehirde iyi bir liseyi kazanmış idim — bir anadolu lisesi yıl 2009 falan .Tabi binlerce öğrencisi bulunan ortaokuldan o dönemler sadece 6 öğrenci Anadolu Lisesi kazanmıştı, Fen Lisesi hiç vermemiştir okulumun kendisi :)Neyse okulumun çok da tercih edilecek bir
okul olmadığını anlamışsınızdır :)Ve kendi minik başarımı da buraya eklemek beni iyi hissettirdi. 😉😉

Evet ben oradan çıktım bir liseye gittim ve bambaşka bir dünya hissetmeye başladım. Lise arkadaşlarım hep Nike giyiyor, Burger falan yiyor, hafta sonları sinemaya gidiyor ,okul çıkışı dershaneye falan. Duman
dinliyorlar ben Ahmet Kaya bilirim Kıvırcık Ali bilirim, gitar çalan mı dersiniz piyano dersi alan mı ben saz bilirim söz bilirim.

Ön bilgileri verdiğime göre olayın kendisine geri döneyim.
Lise 2 idim bir furya başladı Harley Davidson bot furyasi, her güzel ya da popüler diyebileceğimiz çocukların ayağında bu bottan. Bu öyle bir bot ki bizim eve giren toplam paranın 3 de biri kadar :) Ama işte bir kere gördüm tutuldum ve o bota sahip olmalıydım neyse aileye karşı elimdeki bütün kozları
kullandım ve sonunda babam isyan edip `bu botu alırım ama baska ayakkabı almam´ dedi ve hemen kabul ettim zaten baska ayakkabı gerçekten alamazdı. Ben o zamanlardan beri her kış bir miktar Harley Davidson botu giyerim işte.
O botu aldim ve inanırmısınız ki o botlar 2526352 kg olabilir, yürüyemiyorum ama inatla giyiyorum üniversiteye kadar giydim ve üniversitede ilk yılda yurtta çalındı o güzelim bot :)

benim botum bundan daha güzeldi 😂😂

Tabi yine müthiş fakirim ama ne yapıp ne edip o parayı toplayıp birleştirip ikinci botu da aldım sanki şey olmuştu, bot dışında baska bir amaç içindi bu, giymesi zordu mesela ve pahalıydı. Aslında o paraya kaliteli ve rahat bir şeyler alabilirdim tabii ama farklı bir önemi vardı hayatımda sanki hem eksik olan bir şeyi tamamlıyor hem o eksikliği bana hep hatırlatıyor. O botu giydiğim günler anlamsız bir şekilde kendimi çok iyi hissediyorum. Örneğin daha dik duruyor gibiyim daha yüksüz ekstra yüküne rağmen.
Belki de ailemi hatırlatıyor bana boynumu bükmemem için idi belki de o bot o yüzdendir giydikçe farkli hissedişim.

Giyilmesinin zor oluşu ağır olusu gibi çeşitli nedenlerden dolayı ayağıma zarar vermesine rağmen giydigimi hatırlıyorum böyle düşününce çok sağlıklı gelmiyor kulağa ama daha iyi kavrayabiliyorum hayatımızda ki bazı nesnelerin anlam taşıyor oluşunu.

Son olarak ´Nesnelere anlam yükleyen bireyler vardır ´diyorum.😁

https://www.instagram.com/dilannbakr/?hl=de

--

--