Her Şeyden Sıkılmak İçin 5 Neden

ismet kocabaş
Türkçe Yayın
Published in
3 min readJun 14, 2019

Hayat her şeye rağmen çok mu güzel?Her şey yolunda mı gidiyor?Olaylara sürekli iyi yandan mı bakıyorsun?Hoş geldin.Doğru yerdesin.Bu yazıda seni huzursuz eden şeyler bulacaksın.Öncelikle halinden memnunsan bu yazıyı okumana hiç mi hiç gerek yok.Yazının pek önemli bir yazılış amacıda yok.Sadece can sıkıntısından yazılan bi şey.Gevezeliği bırakıp başlayalım.

Photo by Julian Howard on Unsplash

1 Hayatınız Bir Döngüye Girdiyse…

İnsanların hayatı öyle yada böyle yaptığımız şeyler sonucunda tekrar ediyor.Düşünün oyundasınız.Sürekli aynı görevi yapıyorsunuz.Yada yaptığınız görevler aynı olmasa bile birbirine benzer şeyler oluyor.Bu durumda oyunu oynamak ister misiniz?Yerinize söyliyim Alt+F4 çeker oyunu kapatırsınız ve başka oyuna geçersiniz. AaAaaaaa evet hayatlarımıza benziyor ve Bingo! Malesef Alt+F4 çekip yeni oyun açamıyoruz.

Photo by Kevin Grieve on Unsplash

2 Kendini Çok Küçük Hissettiğinde

Evet küçük.Çoooook küçük.Dostum evrende çok ufak bir yer kaplıyoruz.Şöyle düşün.Evren,güneş sistemiyse;Dünyamız,bir kum tanesinden daha küçük.Evet bunu düşünmek çok garip.Hissedilemez bir şey.Korku değil,Heyecan değil,Hiçlik gibi.Hissedemediğim bu olayın beynimdeki faaliyetleri benim hayattan sıkılmama yol açıyor gibi.Aşağıya bununla ilgili bir video bırakıyorum.Bol zamanın vardır ama bakmasan da olur.

3 Hayatın Bir Amacını Olduğununu Varsaydığında

Öncelikle bu maddede şu başlıkları kullanmadım

Hayatının amacı olmadığında ,Hayatının amacını bulamadığında,Hayatının ve sayre ve sayrelerini bulamadığında diye gidiyor işte bu başlıklar.Peki yaşamın bir amacı neden olsun ki?İlla doğup,büyüyüp,bir süre takılıp,ölüyor olmamız bir amacımızın olması gerektiğine işaret etmez.

Photo by Christoffer Engström on Unsplash

4 Olaylar Karşısında Hissizseniz

Hissizseniz ya da ilgilenmek istemiyorsanız,umrunuzda değilse taklit yapmayın bırakın inceldiği yerden kopsun.Enerjimiz azalabiliyor sürekli yüzde yüz gezemiyoruz.Anlayışsız insanların canı cehenneme!Boşver sana bi şey olmasın.

Photo by redcharlie on Unsplash

5 Ne yapacağını bilmiyorsan

Her şeyi bilmek zorundaymış gibi düşünebiliyoruz.Doğru.Her şeyi bilmeliyiz,nasıl olur ya, mutlaka bilmesek bile fikrimiz olmak zorunda.BİLEMİYORUZ.Bilmemek can sıkabiliyor ve sıkmalı çünkü yapman gerekeni bilmiyorsun

Bu yazıyı tamamen bitirmiyorum,maddeleri bir sonuca bağlayacağım bölüm burası sonucu kendim yazmaktansa size bırakıyorum.

Birde şarkı bırakıyorum

sıkılıyorsanız sizde beni takip edebilir ve yazılarımı okuyabilirsiniz.Hadi iyi sıkılmalar

Not:Şak şak işaretine basılı tutabilirsin.Gerçi o bana bile zor geldi şuan.

Facebook | Twitter | Instagram | Slack | Kodcular | Editör | Sponsor

--

--