Varoluş

Kubilenga
Türkçe Yayın
1 min readAug 1, 2019

--

Herkesin bir varoluş biçimi var. Ve o kişi öyle olduğu sürece biz kendimiz olabiliriz belki de. O yüzden her bireyin kendi olması için imkanlar ve koşullar oluşturulmalı. Herkes kendi fikirlerini, benliğini, varoluşunu kendi biçemiyle, nasılıyla, kültürüyle ifade etmeli, edebilmeli. Ve biz de kendimizi ifade etmeliyiz. Doğrularımızı birbirimize anlatmalıyız.

Ben insanları hayatımıza dokunan ve bazen geçici bazen daha uzun süre kalıcı yıldız tozları olarak görüyorum. Ve her bireyin hayatıma olması gereken zamanda/mekanda/şekilde dahil olduğuna inanıyorum. Ve onlardan almam gerekenlere odaklanıyorum. Onlara elimden geldiğince vermem gerekenlere odaklanmaya çalışıyorum. Aramızdaki hayat-enerji-deneyim-tecrübe alışverişine odaklanıyorum.

Unutmadan;

Herkes İnsan!

Ne kadar insanüstü görünürse görünsün.

Sosyal medya hesaplarım;

Instagram, Twitter ve Soundcloud’ta beni takip edebilirsin. Sevgiler.

Facebook | Twitter | Instagram | Slack | Kodcular

--

--