» keşfedilemeyen bir yetenek

umut aşut
Türkçe Yayın
Published in
1 min readApr 29, 2020

Yıllardır bir şey olmasını beklerdim kendimle ilgili. her şeyden çok keşfedilmeyen bir yeteneğimin çıkmasına gerçekten ihtiyacım vardı ama bu normal yollarla belli etmemeliydi kendini ne bileyim ilahi bir işaret beklerdim ve beklenildiği gibi hiçbir şey olmadı normal gayet normal bir insan olup çıkmıştım.

süper kahraman olmaya hem benim ihtiyacım vardı hem de toplumun. güzel hayaller kurmayı severim neticede büyümeyen bir çocuktum süper kahraman olmayı sadece benim gibi gizli megalomanlar mı hayal eder yoksa tüm insanlığın ortak noktası mıdır onu bile bilmiyorum bunu bile çözemeyen sıkıcı itici ve de karşındakini sinirlendirici normallerin en normali bir adamdım ta ki o güne kadar o gün bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmadı benim için o gün her şeyin farklı olacağını nereden bilebilirdim ki hayatım gibi gayet sıradan bir gündü…

--

--

umut aşut
Türkçe Yayın

medium memişin kitâbet eden deneyimsiz kullanıcısı, belki hitabetim gelişir