Keyifli Birkaç Detay

Seda Bozlanba
Türkçe Yayın
Published in
2 min readFeb 27, 2020

Selaam!

Uzun zamandır sana anlatmak istediğim bir şey var. Bir şeyi keyfini çıkara çıkara yapmayalı epey olmuş. Bu hafta epey kafamı meşgul etti bu durum. Anda kalmak, o anın tadına varmak şimdilik uzak kavramlar..
Mart ayı en sevdiğim ay. — hayır hayır doğum günümle bi’ alakası yok-

Bahar geliyor, havalar ısınıyor, özlenen kuş cıvıltıları insanın içini ısıtıyor, balkona masa atılmaya başlanıyor-eğer egede yaşıyorsan en azından-, uzun yürüyüşler yapılıyor. E haliyle benim içim kıpır kıpır oluyor.

Mart ayını güzel geçirmen için keyifli olduğunu düşündüğüm birkaç şeyi aşağıya bırakıyorum.

🌵 İzlerken keyif alacağını düşündüğüm, daha önce duyduğun belki henüz başlamadığın bir diziden bahsedeceğim.

HOW I MET YOUR MOTHER

Dizinin bölümleri 20 dakika olduğundan çerez gibi gidiyor. Sezon sayısı biraz fazla ama eğlenceli bir dizi olduğundan sıkılmıyorsun. Keşke daha önce izlememiş olsam :(

🌵 Eğlenceli ve hayatı sorgulamaya iten bir film varsa o da Truman Show’dur net. Ben Jim Carrey hayranıyım. Yaptığı işlere de bayılıyorum. O yüzden tabi ki Truman Show.

🌵Mart ayında okuyabileceğin kitaplara gelince İlber Ortaylı’nın Bir Ömür Nasıl Yaşanır? kitabı harikadır. Söyleşi tarzında olduğu için İlber Ortaylı’nın daha önce ki kitaplarında ki ağır dil yok. Zaten kitabı başkası yazıyor. Soruları başkası sorduğu için. -doğal olarak- O yüzden gözün korkmasın. Çok çabuk bitirirsin.
🌵 Bir diğer kitap önerisi ise Mahir Ünsal Eriş’in öykü kitabıdır. Sarıyaz, 8 küçük öyküden oluşur. Kitabı okurken Eriş’i sanki benim evimden yazmış bütün olanları gibi hissettim. Ev olgusunu çok güzel oturtmuş. Türk toplumunu sindirmiş. Öykülerinde verdiği küçük detaylar onu içimizden biri yapıyor.

🌵 Birkaç Youtube kanalı önermem gerekirse-gerekir mi bilmiyorum-

Bu ara Rüzgar Mira Okan’ı dinliyorum. Odamı toparlarken arka planda dinliyorum. Hayat tecrübeleri, deneyimleri her zaman dinlemek hoşuma gitmiştir.

🌵Bunun dışında tekrar youtube’ye döndüm. Mart ayında efsane videolar geliyor. Kendimi övmeyeceğim bu kısımda :)

🌵Son zamanlar da dinlerken keyif aldığım şarkılar;
💫Roo Panes- Lullaby Love

💫Fazıl Say — İnsan İnsan

💫Anthony Lazaro- Coffee Cup

🌵Mart ayında sana iyi gelecek, yaparken iyi hissedeceğin şeyler

🌿 Meditasyon yapmak. — Bununla ilgili kullandığım uygulamadan son videomda bahsetmiştim.-
🌿Bitki yetiştirmek, varsa topraklarını havalandırmak kısaca bitki bakımı.

🌿Müzik eşliğinde uzun akşam yürüyüşleri

Mart ayında yapacağım, bana iyi geleceğini düşündüğüm şeyler bunlar.

Umarım sana da şifa olur, son birkaç gündür huzursuzum ve böyle bir yazı yazma gereği hissettim. Umarım sende her şey yolundadır.

Kedim miyavlıyor malum Mart ayı! hadi ben kaçtım.

--

--