photographer Yadigar Berkay Zengin

Konuş Benimle

NAZAN AY
Türkçe Yayın

--

Onun kim olduğunu düşünüyorum hala,

Benim hayatımda ne aradığını ve beni böylesine nasıl düşündürebildiğini…

Aslında, tüm bunların cevabını biliyorum.

Sen, senin bilmediğin zamanlarda bile benim için değerliydin.

Gerçi bunu hala bilmiyorsun.

Belki de hiç bilmeyeceksin.

Kafam çok karışık.

Üzülmeye, mücadele etmeye değir misin bilmiyorum.

Çünkü yoksun!

Belki senin de kafan karışık.

Bir anda çok fazla şey yaşandı.

Ama adı konmadı hiçbir şeyin.

Sanırım beni rahatsız eden de bu.

Kızgın değilim hiçbir şeye, kırgınım biraz.

Ne fark eder paylaşamadıktan, beni sana anlatamadıktan sonra!

Şimdi düşünüyorum sadece,

Belki de pembe gözlüklerim hala gözümde.

Elimde değil, ben böyleyim.

Bir parça yardımcı olabilsen bana, sonuç ne olursa olsun,

Çözüm bulmak çok daha kolay olurdu.

Ama dedim ya, yoksun!

Bu yüzden de çözemiyorum. Ne seni ne de kendimi…

Her şeyi zamana bıraktım. Kaybedilen bir şey yok zamandan başka.

Konuş benimle, konuş da çözelim bazı şeyleri.

Yoksa taşıyamıyorum. Ağır geliyor yaşananlar bana.

Bu arada, söylediğini düşündüm, doğruydu. Birbirimize gerçekten benziyoruz.

Podcast| Youtube | Slack | Facebook | Twitter | Instagram | Kodcular

--

--