Merhaba Kendim

Hazal Kocaoğlu
Türkçe Yayın
1 min readJun 28, 2024

--

müzik önerisi: Lights Are On(Instrumental)-Edith Whiskers

Merhaba kendim, kaybedecek hiçbir şeyin olmadığını hatırlatmak istedim sana. Denemekte özgürsün, sevmekte. Başarısız olup üzülmek de hakkın, tekrar deneyip başardığında sevinmek de. Merhaba kendim, yeni bir gün bugün, geçip giden diğerleri gibi geriye baktığında iyisiyle kötüsüyle orada olacak bir gün, geçmişte. Merhaba kendim, uçuşan saçlarım, rüzgarın titrettiği bedenim, güneşten kısılan gözlerim, kurumuş dudaklarım, kayalara tutunan bacaklarım, kulağımdan ruhuma işleyen keman, yüzümü ısıtan güneş, merhaba. Size de merhaba geçmiş acılarım, filmimde oynayan insanlar…

Keşke bilsem hislerimi nasıl tamamen aktarabileceğimi bunu okuyan sizlere, kendime. Ama korkarım imkansız her şeyi bütün saflığıyla aktarmak. Bu bir kusur değil, bu bir hata değil, bu yalnızca bir gerçek ve ben bugün bu gerçeği kabulleniyorum. Yaşadığım bu anın sadece bana özel olduğunu, şu an hissettiklerimin sadece şu an hissettiklerim olduğunu kabulleniyorum ve tekrar yaşanmayacak olmasını hüzünle değil sevinçle karşılıyorum. Çünkü şu an hissettiklerimin özel olduğuna inanmak bir daha yaşanmayacağının yarattığı hayal kırıklığından daha büyük bir duygu.

Hayatımdaki insanları düşünüyorum, gelip geçen, gelecek olan, karşılaştığım ve karşılaşmadığım bütün olasılıkları düşünüyorum. Kim olduğumu, ben dediğim kişinin nasıl aslında kum tanelerinin çizdiği resim gibi durağan olmadığını fark ediyorum. Değişen beni seviyorum. İçimde dolup taşan, aktarılmak isteyen duyguları nefesimle birlikte dışarı veriyorum. Kum tanelerine, rüzgara, güneş ışığına karışsınlar istiyorum.

Hazal Kocaoğlu

--

--