Mini Bir Hayal

Ayşegül Demir
Türkçe Yayın
Published in
3 min readSep 4, 2017

Evrenden istediğini çağırmaca.

Şimdi sizinle gerçekleştirdiğim bir hayalin hikayesini paylaşacağım. İlk defa bu kadar kesin cevap aldım hayat akışından. Evrenin gönderdiğini yazdığıma bakmayın, sizlerin inancı başka biçimde olabilir. Bunu belki bir konuya olan konsantrasyon/istek, bilinçaltına yerleştirme veya düşünce kararlılığı da getirmiş olabilir.

“Yıl 2008 Türkiye’ye bir araba getiriyor yetkililer, kaputunda damalı etiketleri, renkleri şahane. Aklım gidiyor tabi, hayal listeme ekliyorum. Yıllarca bu arabanın fiyat listelerine bakıyorum. Katalog topluyorum, afişlerini duvarıma asıyorum. “

Bence iş burada başlıyor, aklındakini görsele aktarma, hayalini kurma ve beynine onu kabul ettirme. Bilinçaltına yerleştirme de denebilir. Dedim ya muhtemelen bir tanımı yok. Tanımını siz koyun belki sizin için dualarınız olacak.

“Yıl başından beri araba almayı düşünüyordum. Yaz geliyor, annemler varolan tek aracımızı alır götürürler, e ben de arabasız kalırım. Yazın gezme planlarım var aklımda, özgürlüğümden ödün vermek de istemiyorum. Bir araba şart.

Önce sıfır bir araca karar verdim kafamda. Şirkete gittim Pazartesi günü(otomotiv sektöründeyim). Dedim ki böyle böyle ben falanca arabayı alacağım. Dediler ki “Manyak mısın manuel araç mı alınır? Sektör otomatik vitese döndü, ikinci elde çok zorlanırsın.” Sonra başka arkadaşım “o fiyata onu alacağına, 20.000 TL daha ver felanca arabayı al.” Ben eve gittim kös kös. Mutsuzum çünkü karar verdiğimi sanıyorken çokça yeni fikir edinmişim.

2 hafta sürdü bu kararsızlığım demek ki tam olarak ne istediğimi bilemememişim. Sonra biri çıktı dedi ki “ben olsam o fiyata ikinci el hayal ettiğin arabayı alırdım.” Benim hiç haberim yok o fiyata hayallerime ulaşabileceğimden. Çünkü neticede hayal dediğimiz o günlerde benim için o fiyatlara alınamaz. Hayal yani bu nasıl ulaşılır ki? Sonra araba baktığım siteye o markanın araçlarını, bütçemi, kilometreyi yazıp filtre koydum. Otomatik vites — yaklaşık 2011 model - taklasız/kazasız. Yeni ilanlar bu sayede mailime düşmeye başladı. Böylece hayalime ulaşabilecek miyim motivasyonuyla her gün ayrı bir heyecanım oluyordu maili açmadan önce. Ne güzel ama o istediğim araç bir türlü yoktu maillerimde.

Doğum günüm 18 Nisan, arkadaşım bir ilan attı. Sahibinden, garaj aracı. Yalnız araç manuel işaretlenmiş bu yüzden benim filtreye hiç düşmemiş. İlanı aradım cevap vermediler. Dedik sahte ilan herhalde. Ertesi gün satıcının babası bana döndü “kızım aramışsınız ben görmemişim” diye. Dedim ki içimden bana kızım dediğine göre azcık güvenebilirim-varan 1. Derken araç Ankara’daymış. Ya İstanbul nere Ankara nere, arabayı ben nasıl bilen birine gösterebilirim ki? İlanı gönderen arkadaşım TESADÜFEN Ankara’daymış, hemen babayla iletişime geçtim arabayı arkadaşıma gösterebildik-varan 2. Çocuk diyor ki “çok temiz araba,bence bu arabayı düşünebilirsin”, ben şoklarda-varan 3. Sonra baktım istiyorum, bayağı arabayı 3 gün rüyamda gördüm. Olursa ütopik bir şey olacak benim için. Düştüm peşine Ankara uçak biletinin, dönüş biletsiz bir Ankara uçuşumuz oldu abimle ve gittik. Araba düşündüğümden temiz, bakımlı ve sahibi de bana benzer bir insan çıktı. Her şeyi yetkililere gösterdikten sonra arabanın işlemlerini yapıp satın aldım. Yıl 2017“

Bu yıl bu hayalime kavuşarak müthiş bir huzur sağladım benliğimde. Tabi bir yandan hayalini kurduğum araca sahip olmanın büyüsündeyken, bir yandan da bu kadar temiz bir aracın nasıl karşıma çıktığının düzenini keşfetmeye çalışıyorum. Hala nasıl olduğunu tam olarak bilmiyorum ama bu deneyimimde denediğim adımları başka hayallerime de uygulamayı düşünüyorum ve kalıcı olması adına burada sizlerle paylaşıyorum.

Özetlemem gerekirse, yaşam boyunca istediğim şeyleri söylemek ve görsellere dökmek birinci kural. Her şeyin zamanı geldiğinde olacağını unutmamak da ikinci kural. İnancım; bin bir farklı kombinasyonla bizleri oluşturan DNA dizilimine benzerlik gösteren gezegenimizdeki farklı enerjideki insanların elbet birinde benim isteğime karşılık verecek bir enerji var.

--

--

Ayşegül Demir
Türkçe Yayın

Fizik mezunu - Video editörü - 2* Dalıcı - Bisikleti de bayağı seviyorum https://www.instagram.com/aysgldmr/