Mutlaka Takip Etmeniz Gerekenler

Youtube Kanalları, Web Siteleri, Instagram Hesapları

Seda Bozlanba
Türkçe Yayın
2 min readFeb 16, 2020

--

Yaklaşık 3 yıldır Youtube içerik üreticisiyim. Para kazanmak değil de, birilerinin de beni izlediğini, birilerinin hayatlarına dokunduğumu görmek için yırtındım durdum. Bir işe yaradı mı derseniz evet yaradı. Bir an önce bu Youtube işinden vazgeçmemi söyleyen insanları güldürdüm. Zaten milyonlar izlese de insanlar gülecek bir şey bulurdu ya neyse.

Bu 3 yıl boyunca ne kadar iyi kanal varsa sömürdüm. Tükettim, daha iyisini yapabilmek için. Şimdi bana başkalarının hikayesini mi çalıyorsun demeyin onlarda başka birilerinden, bir kitaptan bir filmden alıyorlar. Bunu yapmadığını iddia eden kişi boş video çekiyordur net!
Şimdi sizinle 3 yıllık emeğimin bir kısmını paylaşacağım.
Her zaman az olan şey daha kıymetlidir, arz talep meselesi!

1- SUNAY AKIN / YOUTUBE

Görüp görebileceğiniz en iyi hikaye anlatıcısı. Olayı öyle güzel anlatıyor ki sanki sizde oradasınız ve köşede bir yerde bütün olanları izliyorsunuz.
Videoları da çerez gibi 1–2 dakikalık.

2- RUHUN DOYSUN / YOUTUBE

Bu kanal kesinlikle adının hakkını veriyor ama ne anlatıyor dersen inan hiç bilmiyorum. Bildiğim tek şey 3- 4 videodan sonra hepsini izlemek isteyeceğiniz.

3- TRT2 / INSTAGRAM

Bilgiye aç biriyseniz kesinlikle bakmalısınız. Tv dünyasında ne yapıyor bilmiyorum ama instagram hesabı efsane!
Kültür, sanat, felsefe ve daha fazlası.

4- HALUK TATAR / YOUTUBE

Bu kanala bayılıyorum. Çok fazla içerik üretiyor. Genel kültür bombası adeta. Her konuda içerik bulabilir ve kendinizi geliştirebilirsiniz. Bir çok konuda fikir sahibi oldum, buraya yazmayı borç bilirim.

5- SEDA BOZLANBA / YOUTUBE

Gelelim dünyanın en tatlı içerik üreticisine :D

Hayır hayır iddialı değilim sadece benim kanalım olduğuna dikkat çekmek istedim. Başardım mı?
Kitaplar, filmler, diziler, kişisel gelişim, hayvanlar, vloglar gibi bir çok konuda bıdı bıdı konuşuyorum. Umarım işinize yarar!

6- UPLİFERS / WEB SİTESİ

Her konuda içerik bulabilir kendinizi motive edebilirsiniz. Böyle web siteleri daha fazla olsa keşke. Bana iyi gelen bir yanı var. Sağlık, beslenme, cinsellik, spor ve daha fazlası için uplifers’a bakabilirsiniz.

Yazımı beğenirseniz, daha fazlasını tabi ki de sizinle paylaşırım.
O zaman alkış Seda’ya :)
Bir sonra ki yazımda görüşürüüüüz!

--

--