Fotoğraf: ameeeeerk

Açık Unutulan Pencere Üzerine

Kediler uçabilir mi?

Paws & Yarns
Türkçe Yayın
Published in
2 min readApr 11, 2019

--

Geçen gün pencereyi açık unuttular — evet biliyorum inanılacak gibi değil, normalde bu konuda çok dikkatliler. İçeri baharın o karasız havası doldu; biraz oksijen, biraz egzoz gazı, biraz da üst komşunun kızarttığı sabah patatesinin kokusu. Kararsız diyorum çünkü yaşadığımız yerde yaz gelene kadar bahar defalarca gelip gider, gelip gider, üşütür yakar, üşütür yakar ve bu böyle bir süre devam eder.

Az önce de dediğim gibi, insanlarım pencereyi kapalı tutma konusunda çok dikkatliler — pencerelerde henüz sineklik yok. Pencere açık olduğunda uçup gitmemden ve sonsuza kadar geri dönmememden korkuyorlar. Evin papağanı bu şekilde kaçmıştı. Sanırım korkularının kaynağı bu. Aslında korkmalarına hiç gerek yok. Henüz uçabileceğimi sanmıyorum. Çünkü birkaç kez salondaki kitaplıktan yere doğru süzülmeyi denedim. Başarılı olamadım. Ama biliyorum o gün gelecek ve ben de kendimi hazır hissettiğimde tüylü patilerimi çırpıp dış dünyaya açılacağım…

Bu hikayenin daha çok kişiye ulaşmasını istersen alkış butonuna basılı tutabilirsin🐾

Facebook | Twitter | Instagram | Slack | Kodcular |

--

--