Fotoğraf: Aleksi Mattsson

Evden Kaçan Bir Kediden Öğütler

Dış görünüş yanıltabilir

Paws & Yarns
Published in
2 min readApr 13, 2019

--

Evden kaçtığımda sokağa uyum sağlamam epey uzun bir zaman aldı. Neden? Çünkü dış görünüşüm yüzünden. Gördüğünüz gibi postum epey parlak, gözlerimse kehribar rengi — bu bakımlı ve temiz görüntüm yabancı ve meraklı gözleri üzerime çekti. Mahalledeki diğer kediler beni fazla havalı buldukları için aralarına almakta çekindiler. Oysa ben havalı görünmek için herhangi özel bir çaba sarf etmiyordum. Birçok defa tiz miyavlamalar, sivri pençeler içeren boğuşmalar yaşandı ama neyse ki hepsinden atikliğim sayesinde ufak sıyrıklarla kurtuldum.

Evet, uzunca bir süre ev kedisi olarak yaşadığım doğru ama bu iç güdülerimin yok olup gittiği anlamına gelmiyor. Neyse ki bir süre sonra sokağa uyum sağladım ve diğerleriyle de kaynaştım. Her şey yoluna girdi. Kimseyi görünüşüne göre yargılamamalı. Sonuçta genlerimizi, nasıl göründüğümüzü kendimiz seçemiyoruz değil mi?

Bu hikayenin daha çok kişiye ulaşmasını istersen alkış butonuna basılı tutabilirsin🐾

Facebook | Twitter | Instagram | Slack | Kodcular |

--

--