Ruhundan Okurum Ben Seni

Pınar Oğuz
Türkçe Yayın
Published in
May 24, 2024

Mevsim değildi giren aramıza
Suçlama!
Mühim değil kavuşmak
Bittiği yerden devam ederim seni yaşamaya
Şimdi kırık bir plak lazım bana,
Usanmadan çalınan
Aynı yerden başlarım yine hayata,
Üzülme!
Sonra belki bir gün karşılaşırız

İki yabancı olacağımızı sakın düşünme

Ruhundan tanırım ben seni..

Ben yorgun,
Sen olgun,
Bakarız birbirimize uzun süre ;
Kaybettiklerimize..
Olduramadıklarımıza..
Ve nice yaşanmamışlara..
Keşkelerden bir köprü uzanır ayaklarımıza
Sonra düşeriz yine kendi yollarımıza..

İki yabancı ayrılacağımızı sakın düşünme

Ruhundan öperim ben seni..

Sonra bir parça kağıt,
Üzerinde şiir olsun kopar,
Onu ölü bir mevsimin yanına bırak,

Ruhundan okurum ben seni..

https://youtu.be/KsgZ4E5rh44?si=_gULxh8jKuq7Ersc

--

--