Sahip Olamadıklarıyla Hülyalara Dalanlara Fermanımdır

Cem Sultan N.
Türkçe Yayın
Published in
2 min readJun 23, 2023
Photo by cheng feng on Unsplash

Hedeflerinize ve hayallerinize doğru adımlar atarken, unutmayın ki bir gün şu anda sahip olduklarınızı özleyeceksiniz. Belki gençliğinizin, sağlığınızın veya kaybettiğiniz sevdiklerinizin hasretini çekeceksiniz. Yolculukta birçok şeyi geride bırakırız.

Çoğumuz zenginiz ama bunun farkına varamayız. Atalarımıza kıyasla lüksler, yaşam beklentisi, sağlık, özgürlük ve birçok başka şeyde daha fazlasına sahibiz.

Sahip olduğunuz değerleri takdir eksikliği, başkalarının sahip olduklarıyla kıyaslamak için harcamanıza engel olmasın. Sahip olmadıklarınızın stresi, sahip olduklarınızı mahvetmesine izin vermesin.

Geçen her günü gerçek olmaya yaklaşan hayallerim uğruna harcıyorum. Kimi zaman yarından da yakın kimi zaman gerçek olamayacak kadar uzak. Yol var.

Yorulduğum anlar oldu.

Sıkılıyorum ama yol var olacak.

Tükenme noktasına vardım.

İçimdeki ateşe su serptim.

Yol ancak ben vazgeçtiğimde unutulacak.

Öyle anlar geliyor ki, gözlerim doldu. Bir yere varamamanın acısıyla hüsnü kuruntulara daldım. İşte o an gerçek olan tahayyüle yelken açtı.

Bir motorum olsun istiyorum, şehir şehir gezeyim. Antik harabelerde külhanbeyi olayım. Bir ev hayal ediyorum. Küçük bir sahil kasabasında, denize bakan yüzü… içi kitapla dolu. Bazen çalışmadan bir hayat sürmek istiyorum.

Uyanıyorum hülyalardan. Evimin balkonunda oturuyorum. En sevdiğim fincanımdan kahvemi yudumluyorum. Bir yaz meltemi geziniyor tenimde. Sıcak ama rahatsız etmiyor. Üzerimde yoğun bir günün yorgunluğu. Yanı başımda can dostum. Dişlerini görebildiğim gülümsemesi ile geçiveriyor her şey.

Var olanlar ve olmayanların mezar sınırında dünyadan gidene değin keyfini süreceğim her anın.

--

--