Seyrettiğim Sana ve Yansıttığın Bana Dair

Seni seyrediyorum.

Didiştiğimizi düşünüyorsun.

Ancak aslında herhangi bir savaş içerisinde değiliz.

Senin egonun her an saldırı altında hissetmesi,

Kahkahalarınla ve küçük düşürmeye çalışan hareketlerinle,

Gardını kuşanıyor olman,

Seninle alakalı.

Benimle değil.

Bu yüzden sakinlikle seyirci kalıyorum sana.

Kendini övmelerini,

Onay arayışını,

Saygı arzunu,

Minnettarlık açlığını.

Sakince seyrediyorum.

Seninle alakalı bunlar.

Benimle değil.

Ya da bilmiyorum.

Belki de benimle alakalı bunlar.

Seninle değil.

Belki de didiştiğin yok benimle.

Herhangi bir savaş içerisinde olmasak da, öyle hisseden benim belki de.

Egom her an saldırı altında hissedecek kadar savunmasız.

Kahkahalarımla ve küçük düşürmeye çalışan hareketlerimle,

Gardımı kuşanıyor olmam,

Benimle alakalı.

Seninle değil.

Kendimi seyrediyorum,

Kendimi övmelerimi,

Onay arayışımı,

Saygı arzumu,

Minnettarlık açlığımı.

Sakince seyrediyorum.

--

--

Emel Rüveyda Karagöz
Türkçe Yayın

Düşüncelerimin değişimine eşlik etmek için aşağıdan yukarıya doğru.. melodileriyle birlikte...