Titrek Bir Işık

İlkel Dürtüler
Türkçe Yayın
Published in
1 min readAug 31, 2021
Photo by Karen Alsop on Unsplash

Dar bir sokakta, duvara yaslanmışım,

Seyrediyorum geleni geçeni, manasız,

Bunca zamanın ardından anlam arayışım kalmadı.

Sonraları gözüme takılıyor bir pencere,

Işığı titrek,

Nereden baksam yaralı.

Birkaç hikaye gizlemiş içine,

Kafam dalgın,

Sanrılarımın arkasında yağmur,

Sert rüzgarlardan geriye kalan

Sadece kurumuş yapraklar.

Sesleri duyuyor kulaklarım,

Bir ses geliyor o titrek ışığın olduğu evden,

Ev mi sahi, bilemem.

Bir çığlık ve hıçkırık,

Kulaklarımda çınlama ve haykırış,

Kendime yakıştıramadım orada kalmayı.

Acıların takılı kaldığı boğazım,

Kaç okyanusla temizlenir de,

Benim üzerimde kalmaz acaba kiri, pası.

Ertesi gün aynı sokaktan geçtim,

Geceleri bir başka kirliydi buralar

Güneşin vurduğu vakitler,

Yakıyordu bütün suçları ve duyguları

Geceleri vuruyordu ay karanlığında,

Feryat, kasvet, hüzün ve gözyaşları

Bekledim aynı yerde,

Işık yanmadı,

Sesler duyulmadı.

Kapalı perde, bir anlam içermekte

Fakat hikayeler yarım kaldı.

Terk edilmiş gibi her şey, herkes gibi.

Dönüp yatağa gitmek bir çare

Gördüğüm bütün hikayeler de biter elbet.

Önümde bir yığın kağıt,

Binlerce fikir,

Hepsi ellerimde ölmeyi bekleyecek.

--

--

İlkel Dürtüler
Türkçe Yayın

Her insanın içinde saklı kalan, alt taraflarda üzerindeki toprağın atılmasını bekleyen ilkel dürtüleri vardır.