Unuttum Seni

Canerture
Türkçe Yayın
1 min readNov 21, 2020

--

Ne kadarda kolaydı senin için
Sadece bir kaç kelime döküldü dudaklarından
Bitti dedin ve gittin, hiç düşünmedin
Ben ne olurum, ne yaparım sensiz
Nasihat gibiydi son sözün,
Unut dedin ! sanki çok kolaymış gibi

Dinledim sözünü…. 
Unut dedin ya bak Unuttum seni 
Kalmadı senden hiç bir hatıra, 
Ne gözlerin geliyor aklıma, Nede hayalin
Dilime yasaklı çoktan adın
Yokluğun da artık acıtmıyor canımı
Oldu son dileğin, bak unuttum seni

Kolay olmadı elbet, kaç kare yemin ettim 
Kaç kere vazgeçtim yemininden
Yanına gelip çocuk gibi ağlamak istedim dizlerinde
Kaç kere elim gitti telefona duymak için sesini 
Kaç kere bekledim Köşe başlarında bir kere görmek için seni
Yüreğimi ellerimle sökmek gibi bir şeydi, seni unutmak
Bak, Unuttum seni

Seninle başlar biterdi günüm
Yüzün günüme güneşim
Geceme yıldızım gözlerin
Dünyam senden ibaretti benim
Seni unutmaksa kıyametim, bak unuttum seni

Aşkın yaşama sebebimdi benim
Şu hayatımın anlamıydın 
Sen canıma candın benim
Canımdan vazgeçmekti, seni unutmak
Bak Unuttum seni

Caner TÜRE

--

--