Yeni Bir Şiir

İlkel Dürtüler
Türkçe Yayın
Published in
1 min readJun 5, 2020

Anlatmıştım neyim varsa öncelerde,

İçimde kalmasın istedim, yazdım.

Ömrüm parmak aralarımdan aktı,

Gözlerim, bir kan perdeye bulandı.

Düşünmekten gayri bir şey kalmadı, bulamadım.

Dert tasa, kemirir beyni,

İçte bir isyan ateşi yakar, her bir fikir.

Bu yazmadığım yeni bir şiir.

Üzerime giydiğim bu kıyafet yakışmamış,

Bir kanaat önderi misali yüklenmişim ideolojileri,

Ağır gelenin altında ezilmişim.

Arkamdan konuşanlardan duyuyorum bunları üstelik.

Bakmadığımda orada olmayanları gördüm,

Kördür gözlerim epeydir,

Bundan da bahsederim uzun bir süredir.

Bastonlara dayalı duruyor yaşlı fikirlerim,

Her birinde bi’ gençlik ateşi görürdüm eskiden.

Şimdilerde her şey yabancı ve yarım,

Bir gün yanıldığımızı anladık.

İnançlar boşaydı, eylemlerimiz imkansız,

Bir soru sorsaydım,

Dinlemeye değer bir cevap duyar mıydım?

Gördüğüm gök, simsiyahtı.

Yıldızları düşmüş yerlere,

Nerede olduklarını bilmek istemem artık.

Ayakları yorgun, ihtiyar bir adamım,

İçinde, her yeri yanıyor kafamın.

İçte bir isyan ateşi yakar, her bir fikir.

Bu yazmadığım yeni bir şiir.

--

--

İlkel Dürtüler
Türkçe Yayın

Her insanın içinde saklı kalan, alt taraflarda üzerindeki toprağın atılmasını bekleyen ilkel dürtüleri vardır.