Yol

Yasin Kaya
Türkçe Yayın
Published in
2 min readNov 16, 2017

Merhaba,

Şimdilerde yazmaya daha sık vakit ayırabiliyorum. Yazmak, yani düşünsel dünyayı resmetmek iyi hissettiriyor.

Benim yaşadığım bölge olağanüstü bir güzelliğe sahip, şanslıyım anlayacağınız. Fırsat buldukça gezmeye, görmeye ve fotoğraf çekmeye çaba gösteriyorum. Tarzıma münhasır müzikler ruhuma eşlik ederken doğayı keşfetmek keyif veriyor.

Oksijeni bol memlekette yapacak o kadar çok şey var ki ..

Zaman yetmiyor keşfetmeye. =)

Bir başka Pazar günü. Sabahın ilk ışıkları gözlerimi kamaştırırken yarı uyur yarı uyanık vaziyette kalkıyorum ve üstüme bir şeyler giyip kendimi dışarı atıyorum. Hava güzel bulutlar sanki birer süs obje.. Öyle berrak bir hava. Motoruma atlıyorum ve daha önce gitmediğim bir yere gitmeye karar veriyorum. Vakit kaybetmeden yola koyuluyorum. Çantama attığım bir kaç domates, salatalık he bir de yarım somun ekmek. Kulaklığı da unutmayalım tabi doğada olsak da misafir olduğumuzu unutmuyoruz. =)

Doğanın kalbindeyim, motorum bir kenarda beni bekleyecek. Kaskımı çıkarıp özenle yerleştiriyorum. Kulaklığımı takıyorum, temiz havayı derin derin solurken çantamı sırtlanıyorum ve başlıyorum yürümeye. Kulağımda ilk beliren şarkı Mevlana’nın Sen ve Ben adlı eserinin İranlı bir sanatçı tarafından dijital dünyaya mixlenmiş versiyonu. Yol artık düşler yolu her bir adım aslında düş evrenime bir bir eklenen yıldız gibi. Doğaya karıştıkça şehir hayatının stressinden ve gürültüsünden uzaklaşmam beni mutlu ediyor. Yol için yolculuk ediyorum aslında..

Ve gönlümün en el verdiği noktadan nacizane kadrajımdan Yol temalı çalışmam.

Bu fotoğrafı yakaladığımda ise bu parçayı dinliyorum.

Doğa aşığı olarak en büyük hayalim olan çadırımla Türkiye turu için heyecanlanıyorum. Ve gün yavaşça kendini karanlığa teslim ederken dönüşe koyuluyorum. Evrenime kattığım yıldızlarla güzel bir gün son buluyor.

Sevgiler..

Türkçe Yayın Sosyal Medya Hesapları

Facebook: https://www.facebook.com/mediumturkiye

Twitter: https://twitter.com/mediumturkiye

--

--