Emma Anckaert

Jong Klakkeboemgeweld

Kurt Velghe
‘t Klakske
2 min readSep 7, 2017

--

Emma is 14 jaar en haar favoriete hobby’s zijn scouts, muziek, basket en natuurlijk TONEEL. Ze eet liefst sushi en ze houdt van op een podium te staan en haar ding te kunnen doen. Ze houdt helemaal niet van… niets… Haar grootste droom is om ooit een bekende actrice te worden en in films of series te mogen meespelen.

Met Paulien in Is dit een kapstok?

Dag Emma!

Dag Kurt.

Welk Klakkeboemstuk vond jij het mooist?

Ik heb nog niet zo veel Klakkeboem-stukken gezien maar Iedereen Don Quichot vond ik tot nu toe het mooist.

Met Paulien en Milla voor Is dit een kapstok?

Welk Klakkeboemmoment zal je nooit vergeten?

Het moment vóór mijn eerste toneelstuk met Klakkeboem. Toen had ik heel veel stress, maar kreeg ik wel veel steun van de anderen.

Je hebt nu zelf al twee keer meegespeeld in Klakkeboem? Hoe vond je dat?

Ik vond het bij Klakkeboem altijd een toffe ervaring: de repetities, de sfeer, het stuk zelf,… Het is altijd gezellig.

Welke Klakkeboemrol vond je superleuk?

Mijn rol nu, als Puur Toeval, vind ik wel tof, ook al is het totaal niet hoe ik ben. Ik vind het leuk om eens de andere kant van mezelf te tonen en ik probeer dat ook zo goed mogelijk te doen.

Met Paulien in De Zoveelste keer Armandus

Naar welke tv-programma’s en films kijk je graag?

Ik kijk graag naar romantische films en series. Ook reality programma’s vind ik heel tof.

Welke muziek hoor je graag?

Ik heb niet echt een muzieksmaak maar de muziek die in is vind ik altijd wel mooi (pop).

Als je één tip zou kunnen geven aan Klakkeboem, wat zou die dan zijn?

Dat Klakkeboem nooit moet stoppen, en nog vele producties moet maken, want het is echt een toptheatergezelschap!

Met Paul, Milla en Paulien in Is dit een kapstok?

--

--