Noor Meerschaert

Jong Klakkeboemgeweld

Kurt Velghe
‘t Klakske
3 min readAug 20, 2017

--

Met Paulien in De Zoveelste keer Armandus (2017)

Noor heeft, ondanks haar jonge leeftijd, toch wel wat theaterervaring opgedaan. Ze volgde theaterkamp bij Bieke en bij Klakkeboem ze speelde mee in Joséphine en Is dit een kapstok? We kennen haar als een gedreven actrice. Daarom vonden wij het wel eens interessant om te horen wat haar drijfveren en ambities zijn, wat theater betreft.

Met Lukas in Is dit een kapstok?

Noor is 14 jaar en haar favoriete hobby’s zijn o.a. volleybal, scouts en toneel. Ze eet liefst de ovenschotel van haar mama en ze houdt van al haar hobby’s (wat moet je anders doen in je vrije tijd? :-D). Ze houdt helemaal niet van vroeg gaan slapen :-D want al haar vriendinnen mogen langer opblijven dan zij en dan gebeurt het soms dat ze temidden een gesprek zitten en dat ze dan al moet gaan slapen…. Haar grootste droom is is en blijft toch nog altijd actrice worden… daar droomt ze al van van kleinsaf aan.

Met Dennie voor Is dit een kapstok?

Dag Noor!

Dag Kurt.

Welk Klakkeboemstuk vond jij het mooist?

ik moet me excuseren maar ik heb nog nooit een stuk van Klakkeboem gezien :-D.

Welk Klakkeboemmoment zal je nooit vergeten?

Met de Klakkeboem-Kids hebben we veel meegemaakt… maar wat ik niet zal vergeten is de ruimte waar we moesten wachten voor we op mochten bij het toneelstuk Is dit een kapstok? Het was daar verschrikkelijk koud en het rook daar niet zo fris, zal ik maar zeggen :-D.

Je hebt nu zelf al twee keer meegespeeld in Klakkeboem? Hoe vond je dat?

Ooooh klakkeboem vind ik fantastisch!!! Het is echt een megatoffe groep en de toneelstukken zijn ook super leuk!

Met Lars in Joséphine

Welke Klakkeboemrol vond je superleuk?

Ik vond de mama van Joséphine spelen wel leuk, want dan mocht ik eens de ‘slechterik’ spelen en dat was eens iets anders!

Naar welke tv-programma’s en films kijk je graag?

Ik kijk niet naar Thuis en Familie zoals alle andere mensen doen.. Ik kijk eerder naar onbekende series zoals Grey’s Anatomy en Criminal Minds..

Met Hilde en Lukas in Is dit een kapstok?

Welke muziek hoor je graag?

ik beluister graag popmuziek… gewoon de muziek die nu “in” is, die bevalt me wel :-D.

Als je één tip zou kunnen geven aan Klakkeboem, wat zou die dan zijn?

Gogh, ik heb niet echt een tip… allez alleen dan dat jullie niet mogen stoppen :-D.

--

--