Ons publiek aan het woord

Florentyna Pieters

Pedro Lema
‘t Klakske
3 min readSep 18, 2017

--

Eer de haan kraait (2015)

In deze nieuwe rubriek laten we iemand van ons publiek aan het woord. Florentyna Pieters, een collega van Pedro, mag de spits afbijten.

Dag Florentyna, kan u zichzelf even kort voorstellen ?

Hai! Mijn naam is Florentyna, 27 jaar en afkomstig uit Waregem. Sedert een paar maanden verloofd met mijn partner, Kenneth Huysentruyt en wij wonen sedert een jaar in Avelgem.

Hoe heeft u Klakkeboem leren kennen ?

Klakkeboem heb ik leren kennen door een collega van me, Pedro Lema. Bij elke nieuwe voorstelling, krijg ik een mail met de data van de voorstelling en een korte beschrijving. Zo heb ik Klakkeboem leren kennen en ben ik voor de eerste keer naar een voorstelling gaan kijken.

Hoe lang komt u al kijken naar de voorstellingen van Klakkeboem ?

Ik denk dat dit begonnen is 3 jaar geleden. Mijn partner en ik zien graag toneel, zowel drama als komedie. Vroeger deden we enkel komedies maar na een voorstelling van een drama toneelstuk door Klakkeboem waren we blij verrast.

Wat vond u van de voorstellingen tot nu toe ?

Zeer goed! De voorstellingen zijn steeds veel te snel voorbij 😊

Wat is het mooiste stuk dat Klakkeboem volgens u al gespeeld heeft ? En waarom ?

Persoonlijk vond ik het mooiste stuk Eer de Haan Kraait. Hoe mensen kunnen veranderen wanneer hun leven op het spel staat, vond ik zeer intrigerend. Het was een drama waar ik, op het einde van de voorstelling, echt over moest nadenken. De acteurs en actrices hebben dit zeer mooi gebracht! Topprestatie vond ik.

Wat vindt u van de combinatie “een komedie in februari” en “een serieuzer stuk in oktober” ?

Zeer goed! Zoals ik reeds meldde zien we beide types graag en is dus een combinatie zeer goed. Zo kunnen we genieten van 2 voorstellingen in één jaar.

Is er een toneelstuk dat u Klakkeboem heel graag eens zou zien spelen ? En waarom ?

Zou het niet onmiddellijk weten.

Wat vindt u van het onthaal bij een voorstelling ? De zaal ? De bar ? De medewerkers ?

Heel goed! Steeds vriendelijk en wij voelen ons zeker welkom. De zaal is niet te groot, waardoor ik het persoonlijker vind. Voor mij dus zeker top. Plaatsen zijn ook genummerd wat ik zeer goed vind. Zo hoeven we ons niet te haasten om zeker te zijn van een goede plaats.

Is er nog iets dat beter kan bij Klakkeboem volgens u ?

Voor mij niet. Ben zeer tevreden en heb geen opmerkingen.

En tenslotte… Heeft u nog een goede raad of vraag voor Klakkeboem ?

Ja, een zeer goede raad : DOE ZO VERDER! 😊 Mij mag je zeker nog verwachten op jullie voorstellingen!

Bedankt voor dit interview Florentyna en tot binnenkort op onze volgende voorstelling.

ZEKER EN VAST! 😊

--

--