Göteborgból, szeretettel

Fabók Péter
Tangram Music
Published in
1 min readMay 13, 2013

Április 9-én valamivel 11 óra előtt Magnus Birgersson, a Solar Fields nevű ambient projekt motorja egy posztot írt a Facebookon a legújabb lemezemről, miután értesült róla, hogy ingyenessé tettem.

Korábban már hallotta a Layerst, tetszett neki, amit egy emailben írt meg nekem. Azon az áprilisi délelőttön huszonegyezer rajongója láthatta ezt a posztot, és azonnal elindult a letöltésáradat. Mivel a lemez Bandcamp-oldalán az ingyenes letöltés mellett tetszőleges összeggel támogathat az, akinek kedve, lehetősége van rá, ezért jópár letöltő adott némi pénzt is cserébe.
Az elmúlt bő egy hónapban olyan sokan vásároltak tőlem ennek a posztnak a hatására, hogy egy régi-régi vágyam teljesült tegnap: megvettem életem első komoly biciklijét.

Ez biztosan nem sikerült volna anélkül a poszt nélkül, amelyet a Göteborgi zenész írt, önzetlenül, mindenféle ellenszolgáltatás nélkül.

“Thats fantastic Peter:) Have a nice bike ride! /Magnus”

És anélkül a sok vásárló nélkül, akik bíztak Magnus ízlésében és adtak egy esélyt a zenémnek.

(a cikk eredetileg a tangram.hu oldalon jelent meg)

--

--