四個不隨意肌反應

新聞閱後感

Gunshock ▘根叔
Team謊惹彈

--

✎ 如沒法打開全文,請點 ⇨⇨這裡⇦⇦,就可以了。

睇完報道,除咗十個趣之外,我個腦叫我幫佢表達佢四個不隨意肌反應:

𐄙即時反應
𐄚反芻之後
𐄛「小圈子」定義為何?
𐄜最後

𐄙即時反應

為選民唔夠 8000 人嘅一個公共活動而部署 6000 警力?!Self explanatory,不卻多說。介紹返一個成語:杯弓,就梗係有蛇影啦。我希望自己冇錯誤理解乜嘢係警力。

𐄚反芻之後

反芻第一個反應後,有啲想嘔,都話反芻咯。寄語曾生要好好記低自己講過乜,隔唔知幾耐可能會有人挖返你出嚟鞭。鞭屍重現人間經已一段時日。

「唔係一味追求人數多或者競爭激烈」,只要能實現愛國者治港,可以對香港未來有幫助,「先係適合香港嘅優質民主制度」。

364 個議席、8000 名選民。全港就只係得咁多人「實現」愛國愛港?「體驗」嘅 no stake?咁選到乜人之後搞乜政策乜國法都唔關幾百萬實現唔到愛國愛港嘅港人啦係咪?又即係話我呢啲被唔知咩條件因素篩走咗而冇得投票嘅港人唔愛港?片面又膚淺,淺過王獻之畀人話佢管中窺豹,時見一班。我話我自己呀。大書法家都 EQ 唔夠高,唔夠靜心,惱羞成怒就拂袖而去。畀著係我就多一事不如小一便算了。

𐄛「小圈子」定義為何?

搞咁耐兜咁耐圈先至返到主題,認真諗下點樣至算係「小圈子」。吖都幾出口術㗎噃佢,人數多寡又真係唔太重要嘅,人數比例先係重要得多嘛,除非唔係。

想請教一下曾生,選舉當中選民人數嘅多寡係唔重要到咩程度先至唔算係「一味追求」呢?是咪似疫苗副作用測試一樣咁,sample size 有幾細嘅比例都唔影響結果嘅準確性?

--

--

Gunshock ▘根叔
Team謊惹彈

▘Hope/to stitch my book/of ups & downs on the tightrope. ▘從群居至獨處,正值中年危機的走狗/思想在跑,雙腿擱沙發/大愛到不再愛自己/自忖跳出舒適圈,其實流連邊緣回望/被良知禁錮,沒糧資的在獻世表演/眼鏡弄丟,不再懼高/滿滿正能量隨火山爆發,轉化成不知所謂。▘