Njerëzit janë duke punuar me orë më të gjata gjatë pandemisë

Techalb Team
techalb

--

Të punosh nga shtëpia është më pak çliruese nga sa shpresonin shumica.

Shume njerëz parashikuan një jetë gënjeshtrash dhe dreka të gjata kur mbylljet me covid-19 detyruan zyrat e tyre të mbylleshin dhe puna nga shtëpia u bë rutinë. Në Britani 47% e punëtorëve kaluan me largësi në Prill, krahasuar me një mesatare prej rreth 14% në 2019, sipas Zyrës për Statistikat Kombëtare. Në tetor, katër muaj pasi bllokimi i parë ishte lehtësuar, shifra ishte ende 27%. Por realiteti ka rezultuar më pak i lumtur se ëndrra. Udhëtimet ditore janë zëvendësuar me email dhe takime video të pafundme. Një raport i ri zbulon se njerëzit në të gjithë botën po punojnë për më gjatë, mesatarisht, sesa kanë punuar para pandemisë.

Studiuesit në Atlassian, zhvillues softuer, shikuan sjelljen e përdoruesve në 65 vende. Ata regjistruan herët e para dhe të fundit që njerëzit ndërvepronin me softuerin gjatë një jave, dhe e morën këtë si një masë të ditës së tyre të punës. Ata zbuluan se orari i punës filloi të zgjatet në mars, kur shumica e vendeve perëndimore futën masa bllokimi. Në prill dhe maj, dita mesatare e punës ishte 30 minuta më e gjatë se ajo që ishte në janar dhe shkurt (shih grafikun). Pjesa më e madhe e mundit shtesë priret të jetë në mbrëmje.

Linku origjinal.

--

--

Techalb Team
techalb
0 Followers
Editor for

Digital Agency Albania — Software Solutions, Web, Desktop, Mobile Applications and more. (techalb.al)