Hatun Nur Koç
Technical Library
Published in
1 min readAug 24, 2019

--

AT KAFALI SEYYAH (Serzeniş)*

Bastırılmış öfkemin cüretkar ziyaretçisi;
Yelden daha yeğni olduğunu sezdiğim o günden beri
Senin için çırpınan kanatlarımın sesini duymaz oldum.

Zihninin görünmez filtresinden bütün ihtişamım ile süzülürken ben,
Sen sadece kendi etrafını aydınlatan bir pırıltı olduğumu düşündün…

Algıda seçici davranıp bilineni gördüğüne yanılıyor oluşuna üzgünüm ama;
Ben zayiatı ağır olan bir kalemden her gece karanlık kağıtlara döküldüm.

Hey üç maymunu oynayan
At kafalı seyyah!
Şu an özenle sarılıp, sahiplenilen yaralarına tuz basılma vakti geldiğinde,
Yalnızlığından ürküp bir kalabalık arayacaksın.
Ayrıntımda kokuşmuş bir senle oraya nüans etmiş en titiz detay ben olacağım...
🐴

Facebook Sayfamıza bekleriz, takip etmeyi unutmayınız :)

Linkedin | DeepBloo | Facebook | Twitter | Instagram |YazBEE | HG

Destek olmak için bana bir kahve ısmarlayabilirsiniz :) ve E-Posta Bültenimize de üye olabilirsiniz…

--

--