Her Son Bir Başlangıçtır Aslında…

Tepetaklak Dergisi Editör
Tepetaklak Dergisi
Published in
2 min readJun 1, 2018

Her son bir başlangıçtır aslında…

İnsanoğlu alışmayı sever… Güvende olduğu yerde tanıdık bildik hikayelerde saklanmayı, birbirinin aynı günleri aynı şekilde yaşamayı sürprizsiz sıradan olmayı…

Ben ve arkadaşlarım ağustos ayında bir yola çıktık.. Farklı olmak kendimizden bir şeyler katabileceğimiz bir ortam oluşturmak istedik. Aslında en çok ben istedim sanırım ve bu isteğime de bir sürü insan ortak ettim.. Aslında benimki de bir kaçıştı. Yıllardır yaptığım işten yorulmuş gerçeği söylemek gerekirse sıkılmıştım… Dergimiz benim için yeni bir ışık belki de yeni bir tutunma sebebiydi.

Sizin eylül ayında okuduğunuz “başlıyoruz” sayısından önce toplantı üstüne toplantı yapıp yapmak istediklerimizi ve nasil uygulamamız gerektiğini belirledik ve biz her şeye birlikte karar verdik. Okuduğunuz bu sanal sayfanın şeklini, temasını ve aklınıza gelebilecek teknik her şeyi Eren yaptı. Dergimizin adını on beş kişilik editör grubunuzdan oluşan watsapp grubumuzda beyin fırtınası yaparken Esra buldu. Hepimiz çok sevdik… Logomuzu yine uzun uğraşlar sonucu aynı grupta tartışırken Utku çizdi… Hakkımızda bölümündeki yazıyı yine bu ikili yazdı. Eğitim öğretim yılı devam ederken dersleri yazılıları ve sorumlulukları arasında emek vererek güzel fikirler üreterek araştırmalar, röportajlar yaparak güzel bir dergi olmamızı sağladılar..

Yazar ekibimiz her konu başlığı altında gruplara ayrılarak zaman zaman ekip değişikliği yaparak derginin sürekliliğini sağladı. Bizim youtube adresimiz instagram facebook ve twitter sayfalarımız var. Yazılarımızın yanında çektiğimiz videolarımız var -hala izlemediyseniz bir göz atın- Belki kendi okulumuzda istediğimiz etkiyi yaratmadık ama Türkiye ‘nin çeşitli şehirlerinden okuyucularımız oldu ve bu bizim icin gercekten muhteşem bir deneyimdi.

Zaman içinde ekipte kopmalar değişiklikler oldu ama kemik bir kadro emek vermeye devam etti. Benimle birlikte bu yola çıkan ve dergi kendi kendini yürütecek aşamaya gelene kadar her aşamada yanımda olan Ufuk’a, ne zaman istesem beni kırmayıp yazan paylaşan ekip arkadaşlarıma benim hayalimi gerçekleştiren herkese teşekkür ederim.

Şimdi biz 15. Sayımızla bu maceraya son veriyoruz. Henüz derginin geleceği ile ilgili bir karar vermedik ama ben ve benimle çalışan bu ekibin aynı sekilde birarada olmayacaklarını biliyoruz…

Başlarken söylediğim gibi her son aslında yeni bir başlangıçtır… Benim için güvenli limandan demir alma vakti… Güzel bir serüvenin sonunda 15 sayı bizimle olan bizi destekleyen tüm okuyucularımıza ekibim adına teşekkür ederim.. Yeni maceralarda denk gelmek umuduyla.. Hoşça kalın…

Editör: Ayşegül Ataman

--

--